hürriyet

24 Haziran 2011 Cuma

ne gelirse senden gelsin yüreğinde yanan yüreğime

ne gelirse senden gelsin yüreğinde yanan yüreğime

yine sensizlik çöktü yüreğim dağ başlarına, aramızda ağlamaklı koca bir deniz var ve ben yine seni düşüyorum senden uzakda… sana kavuşmayı düşüyorum senden kilometrelerce uzakta elini tutmayı, gözlerine bakmayı, gülüşünü  Aramızdaki  denizlere mesafelere rağmen bir kalp atımı uzamdasın . aldığım nefeste yüreğimin çarpan yanındasın … Unutma  sakın  gül yüreklim…
Sen benim şu yalan  dünyadaki tek gerçeğimsin , yalnızlığım,kimsesizliğim, kanayan yanım , yaralarıma sürdüğüm merhemsin , sen benim hem uzağım hem yakınımsın .sensizliğin nemli duvarlarına yazarım adını seni bir an yazmasam dünyam kararır denizlerim ağlar.  bir ömür değil bin ömür  yüreğim gözlerinde kaybolsun , yüreğim, yüreğine aksın bedenim nefesinde yansın…
Yüreğimin denizlerindeki fırtınalardan geçip sana  gelmek , yüreğinin limanına  sığınmak istiyorum. Yüreğinin kayıp kıyılarında kaybolmak , kendimi sende bulmak istiyorumm
Seni her düşündüğümde titrek   bir martı konar dilin süt limanına ve bir deniz akar içinde sana doğru. Ve ben her akşam güneş batarken ufka bakarım güneş batarken gözlerin doğar  karanlıma  .
hayallerimden çıkıp bana gelsen, sarılıp uzansan yüreğimin çarpan yanına
, dudaklarına  dokunsam nefesini içime çeksem ;yüreğimin yanan yanına sürsem ve bir ömür hiç uyanmasam
gül yüreklim  öyle doldurmuşsun  ki yüreğimi, öğle canımı yakıyor ki yokluğun  …Özlemin soğuk bir ölüm ,kavuşmak bir deniz  bir kıyısında sen, bir kıyısında .Sana  yelken açtıkça ben  büyüyor aramızdaki deniz ben sana yaklaştıkça özleminin soğukluğu donduruyor  denizlerimi...

ey yar , seni bunca sevmeseydim her gece  rüyalarında dolaşır mıydım ?yağan her yağmur tanesinde  sana bir gonca yollar mıydım? yüreğinin   bozkırlarına ek diye .Her gece sensizliğin karanlığına gözlerinin ışıltısından seni seviyorum diyen mahyalar asabilir miydim ?…

gül yüreklim ayrılık , özlem , acı ,mutluluk ağlamak . gülmek yaşamak , ölmek
ne gelirse senden gelsin yüreğinde yanan yüreğime ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder