hürriyet

22 Haziran 2011 Çarşamba

ve usulca dokundur yüreğini ,yüreğimin sen kokan yanına

Sensizliğin koynunda
gözlerininin ışıltılarını düşlerken karanlığıma
hasretin takıldı yüreğimin sen kokan  yanına
titrek bir deniz fenerinin ışığında
Aydınlatmaya çalışırken yüreğimin kör kuyularını
sisler çöktü tün aydınlıklarıma

gündüzlerime geceler çöktü .
Sakladığım tüm senler döküldü .
Bir duanın avuç içlerine
ıslak denizlere çevirdim yönümü
Denizin yüzeyine saklarken gözyaşımı
denizin tuzuna bastım sevdan kokan yüreğimi

Bir uykuyu örtsemde gözlerime
Düşlerim sana akıyordu
saklayamıyordum  düşsüzlüğümün düşlerinden

Hayallerini
seni isterken bir suçlunun son isteği gibi
İnfazımı yokluğunun ellerinde
özlemini öldürmenin bir yolunu ararken
sensizliğin ellerinden tutuyordum

Gece vakti deniz gözkırparken

karanlıktı
sensizdi

Ve sessizdi gece
yüreğime düşen düşlerin gibi
yüreğimin En  karanlik anında  düştü gözlerinin ışığı  gözlerimin üzerine .
ve dua ettim ellerimi açarak gökyüzüne
Sevdanla bağladım

Yokluğunun Uçurumlarından düşerken
yanlızlıklarıma  yanlızlık oldun.
Suskunluğuma suskunluk .
düşlerinden geçtim gündüzlerine

Ben hayalin oldum
Sen hayalim oldun
Sen ben hayal
yokluğunun üzerine  kurulmuş tüm cümleler

Her nefesimde,
 sana akıyor şiirlerimde
katramsı bir gecede

Yüreğimin  kuyularından sana ipler atıyorum .
denizlerin kızıla döndüğü bir zamanda

martı çığlılarından  çaldığım  tüm hüzünlü sesleri
İlmek  ilmek  sana yoluyorum sensizliğin ağlarına dolanırken  ömrüm

 yokluğunun Olduğu yerde
Varlığımın ne hükmü var sevgili
Ayrı gökyüzünden ayrılı tuttuktan sonra ellerimiz

oysa Aynı sevdaya kulaç atarken yüreklerimiz

geceyi bırak düşlerine
Denize kıyısı olan bir sevda düşsün düşlerine .
Kapat gözlerini  yokluğumun  seslerine .
gözlerinde ıslanan bir denizde

nefesinin meltem esintilerinde
kör bir deniz fenerinin
denize olan tutkusunda
Ürkek serçenin yüreğinin çırpınışında ,

Beni al yüreğinin  ben kokan yanına

ve usulca dokundur yüreğini
yüreğimin sen kokan yanına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder