hürriyet

16 Haziran 2011 Perşembe

YÜREĞİN SEYİR DEFTERİ

Sana yüreğimi bağışlıyorum
Yüreğimin kum saatinde eriyor  zaman yavaş yavaş
bilmediğim bir hüznün

Şiir  yanına  dokunduruyorum kalemimi
yüreğimden dökülen kum tanelerinin ,

Zaman aralıklarında sana en hüzünlü aşk mektuplarını yazmak için “
gün yine düne döndü .
yorgun bir denizin gözlerinde uykuyu ararken ,
sert kayalıklara çarpıp parçalanan dev dalgalar gibiyim

Harf harf dökülüyorum beyaz sayfalara .
Tek bir cümlede bendeki  seni sana anlatmak için .

Tanıdık olan hiçbir şey yok yarında ,
Ufukta daldığım hayalinden başka ,
Düşlerine yabancıyım bu günlerde ,

Hissediyorum ……..
oysa ki 
ben sana yazdığım en güzel aşk mektubunu
Düşlerine saklamıştım bugün düne  dönerken
Bir denizin uyku artığı gözlerinden geçerek


Kalemimin kopardığı fırtınaları  ,
Dilimin süt limanına bırakıyorum
Kalabalık bir hüzünden ,
gözleri yaşlı bir denizden
yarından arta  kalan bir dünden

Sana yüreğimi bağışlıyorum


 
yağmur yağmur akarken zaman
Ben sensizliğin , sesine ıskanca ediyorum lal düşen dilimi
hüzünlere boyandım sensizliğin düşlerinde
 
tüm mutluluklardan , Feragat ediyorum
sensiz bir mutluluğu  yetim bir çocuğun tebessüme bırakıyorum .
ben sensiz , sessiz bir hüzne gidiyorum

gözlerimden taşırdım seni .
yüreğimin dehlizlerinde (istmezzük) sesleri yankılanıyor
tüm hücrelerim sensizliğe başkaldırıyor

ben sana hüznüm dedim
hüznüm dedikçe hüzünlendim
hüzünlendikçe seni daha çok özledim

özledikçe seni daha çok sevdim .
seni sevdikçe ben daha çok sendim
koca denizin ortasında tek başına  duran bir fenerim
her gemiye yabancıyım  ama yine yolunu aydınlatırım  

çarpmasın diye kayalıklara .
dalgalar üzerime yürüse de

bir senin yolunu aydınlatamadım
aşkının mehtabı düşmüşken yüreğimin karanlık sularına .
yinede ben yüreğimi sana bağışlıyorum
 EY YAR KABUL EYLE .


dündü   birazda yarın

 bugün yoktu hiç aslında ..
sana düşen kum tanelerinin zaman aralıklarında
dört yanı deniz   bir fenerin bakışlarında
Bir mektup yazdım sana zamanın ötesinde .
dualarının gökyüzüne en yakın  olduğu yerde
med cezirler düşürdüm 

yüreğimin sen hüznüne
bir denizci
bir liman

 biraz özlem
biraz hayal
biraz hüzün
hep ayrılık
hep beklenti
biraz beni
ama hep seni bıraktım
düşlerimden uzağa
sen biraz bendin ama ben hep sendim
senden uzaklarda
.
 bağışla beni sevgili

Bir denizci aşkı ancak bu kadar yaşıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder