hürriyet

19 Haziran 2011 Pazar

yüreğin tutar mı yüreğimin ellerinden


Ey uzaklardaki sevgili  yüreğin  yitiksem  gözlerinde şimdi, yalnızsan ve sessizlikte kaybolmuşsan . başını kaldır  ufuklara bak bakabildin kadar uzaklara ve sakın unutma  baktığın o ufukların ardında senin için atan bir kalp var . şimdi kapa gözlerini, ben seni ne zaman ansam öğle yaparım ufuklara bakarak kaparım gözlerimi ve yüreğimi dinlerim bilirim her yürek atımında senin orda olduğunu.  Hadi kapa gözlerini bak bir yürek atımı uzaktayım senden gül yüreklim ben kavuşmak nedir bilmedim hiçç ama özlem nedir  benden iyi  kimse bilemez  çünkü ben seni  tanımadan da  severdim ,sevmeden de  seni  özlerdim Özlemin ne zaman gözlerime çadır açsa ,ben yüreğimi uzaklara savururdum senin olduğun kıyılara  . karanlık bir gecede düşlerinin olduğunu bir düşün yıldız parıltılı yansımasına sığınırım siyah bir denizde bana gülümseyen... sende beni düşle ey yar katransı bir geceye düştüğünde düşlerin , sende  yüreğine düşen aşkımın kıvılcımlarına sığın sevgili
Şimdi her gece bir düş kalkıyorsa gözlerimden düşlerine doğru ve  giriyorsam gecelerden düşlerine , düşlerinden yüreğine  bu yüreğime düştüğün içindir sevgili ve denizlerin alev alıp yanıyorsa ,hasretler konaklamışsa göz pınarlında  ve geceyi sırdaş edinmişsen hüzünlerine bu bana bu bana duyduğun sevgidendir  


bugüne kadar deniz sanırdım beni hayata bağlayan meğer ki senmişsin beni denize ve hayata bağlayan bugüne kadar .sen beni bilmezdin ben seni bilmezdim , sen bir başka kıyıdaydın ben hep denizlerde seni tanımadan sana doğru gelirdim meğer ben denizi sana gelmek için sevmişim.
 gül yüreklim her gülüşünde  güller açıyorsa yüreğimde her bakışında bahar geliyorsa zemheri kışlarıma, ey aşk, ey gül yüreklim sensin sebebi bilesin...
Şimdi ölüme göz kırpmadan gide biliyorsam  , hayatın  sert akan  ırmaklarında sürüklenmiyorsa hayallerim ve sonunda kırılıyorsam özlemin  kalemi. Bil ki sebebi  sensin ey aşk, ey gül yüreklim

Ben bunca denizi sana gelmek için aşmışım  bunca hasreti senin için çekmişim  , bunca özlemi senin duymuşum .şimdi daha iyi anlıyorum hasret rüzgarlarında savrulmamın , özlem yangınlarında  yanmanın , sensizliğin ölüm kadar soğuk yüzünde üşümemin sebebini sevgili

İster sev beni! ister  nefret et ,ister yüreğinde sakla beni ,ister  at ister anne şefkatinde yüreğinde büyüt beni ister , istersen  yüreğinin dar ağacında çek ipimi . şimdi yüreğine sor ey yar...

ne söylese eyvallahımdır ...

şimdi söyle gül yüreklim yüreğin tutar mı yüreğimin ellerinden son yürek atımına kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder