hürriyet

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Bir denizin dudağından aldım bu sözleri sana

Bir denizin dudağından aldım bu sözleri sana

sonsuz mavinin derinliklerinden  
kartalların bile yaklaşamadığı
yüreğinin karlı doruklarına  ulaşasın
baharlar açtırsın
benim yüreğim gibi yasın

Sessizce serpiyorum rüzgara
Denizin dudağından ödünç aldığım tüm aşk sözcüklerini
yüreğinin dağ başı yalnızlığına
Gölgeler  yüreğinin doruklarına düşen tüm bulutları yakıyorum

Yüreğinin karlı dağ yamaçları
Aşkın ateşi ile kızıla boyansın  diye
Nasıl ateştir yüreğimde
Tüm ruhumu aşkının kızıllığına boyandı
Nasıl bir  ateştir yüreğimde yanan bu 
Bir deniz dökülüyor Olanca görkemiyle
Kuruyan göz pınarlımdan

Güneşin gömülüp gittiği yerden
Tüm parıltısıyla doğması gibi 
Bulutlardan yelken yapıyorum .
Gözlerindeki ıslak denizlere ulaşmak için
umutlarım erirken yüreğinin  dağ  yamaçlarında

denizin acı suyunu hayallerine katmış biri olarak
Bir denizin dudağından aldım bu sözleri
Sana denizim demek
aşk renginde çiçekler açtırmak için yüreğinde  sevdiğim

denizin acı suyunu hayallerine katmış biri olarak.
 buluların yelken olduğu , umutların gün ve gün eridiği
Uçsuz bucaksız yalnızlığın içinde , aramızdaki onca uzaklığa rağmen
Her  denizden daha derin
her aşktan daha sıcak
Her gün batımından daha kızıl
Her hayalden daha güzel
Her maviden daha mavi
sana aşk tadından bir şiir  yollayım
 yüreğine giden kalbimin ardından  dedim


Düşler içinde  kapkaranlık bir  Gecede
bir denizin dudağından aldım bu sözleri .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder