hürriyet

21 Temmuz 2011 Perşembe

kavuşmak tadında şiir yazamadım

kavuşmak tadında şiir yazamadım
Bir denizin dudağında ıslak kaldı sevdam
bir rüzgarın estiği yönde kaldı suretin
bulutlara döküldü gözlerim
yağmurlar ağlarken
ve bir deniz boğuldu
Sevdamın ıslak dudağında
ince bir gece çöktü güneşimin üstüne


oysa söylememiştim daha
Sabahlarıma  seni sevdiğimi
ve daha iliştirmemiştim aşkımı sana getirsin diye badı berine
bir denizin isyanı düğümlendi
Denizci yüreğimin tam orta yerine
Bir martı döküntüler kıyısına bırakırken  gözyaşını
hazanda yaprak gibi titriyor cümlelerim
yaprak yaprak  düşerken ömrüm ömrüne
bir buzul üşüyordu
Denizin isyanında
ıslak bir sevdanın dudağından
Kelimelerim sana damlarken
 yüreğimde bir deniz kabarıyordu
ömrüm yaprak misali dökülmek için hazanına yaklaşırken
bir aşk yanıyor kalemimde
ve bir özlem tütüyor
güneşime çöken geçenin içinde

.../
bir rüzgara verdim yüreğimi
 Birde bir şişenin içine koyup denize

bir martının eşliğinde  kanadında bir tutam hüzünle
Sana getirsinler diye
Yüreğin benden uzakken
 Ayrılığın gölgesi düşmüşken
Kavuşmanın siluetine
 kusura bakama sevgili
Bağışla beni yine başaramadım
sana aşk tadında
sana kavuşmak tadında şiir yazamadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder