hürriyet

24 Temmuz 2011 Pazar

Yüreği aşka vuralım ,

Yüreği  aşka vuralım , karanlık bir yanlızlığın ama gözlerine bir mum dikelim. Dikelim ki aşkı harlayıp yürek cezvesinden taşsırsın. Vakit hüzün vaktidir yanlızığın katransı gecesinde .  hayallerimin ötesine kanatlanan düşlerimdir  dualara tutunupda , bir bulut gölgesinde dinlenen  gökelrde   sevdalı yürekğim … yorgun yıldın  denizköpüğünden  kelimelerimin kifayetsiz kaldığı   yanyalnızlığın ummandaki  dümeni kırık bir gemi …
 Yüreğim dirilişteyken hasretine . Vakit gecedir. Tam düşlerinin içindeyim.  Koyu siyah gözlü gecenin  içine eğiliyorum. Koyu, kopkoyu, siyah bir yanlızlık kırıyor kalemimi buzdan aynalarda , hayalini denizlerde yansıyan yakamozların  suretinde seyrediyorum. Aşkın seyrinde, hayallerinden geçerek özlemine meyleden med cezirlerimi.yüreğimde yükseliyorum sensizliğin üstene , gel gitleriyle topluyorum  sensızliğimi  yüreğimin kayalıklarından .  ve bırakıyorum denizlerimin en uçtaki dipsiz koyuluğuna…
Koyuluk sevdana  açılırken, sır perde perde örtünüyor yüreğime . Ben yüreğine hapisdeyim . Geceyi  yüreğine  vuralım. Üzerinden bir kaç sarılma vakti gibi  geceler düşlerinden kaçarken uykuların ban tutsak , bir sevgi birikiyor  karanlık genin seherine…
Fırtınalı denizlerin sert dalgalrı kırıyor küreklerimi ,. Gece  en  sık nefes  alışlarından boğuyor yüreğine düşen düşleri . yüreği yüreğine değeni, gönlündeki ateşi denizlerde örsleyeni, karanlık bir gecede  bir umut tortu bırakıyor sonra vermelerin kucağına…
Ve beni bu umutlar alıyor sonsuz denizlerden ,  hasret  türkülerinin yollarına . Yalpalanan yanlarımdan vuruyor sensizlik , sızıyor  çatlarımdan özlemin , bir kayanın yosun tutmasına benzer hayallerine sarılan  ellerim, …
Yanlızlık  ki … içine çekti mi, sensizliği cam kırılganlığında inceliyor ruhum .. Yüreğe akan   özlem damarları yakıyor . Ve yanık yürekler tutunuyor denizin  gözlerine . uykusuzluklarım ,   yüreğim  sensizliğe okunan bir tilavetin rahlesi … günün geceye kalan zaman artığı …
. Gecenin en kör   vaktinde  beklesin sözlerimi kalemim , dert ortağıma geç vakit uğrar sevdana dair kelimeler .özlemin  iyice çöreklensin yüreğime , çöreklenen yüreğimde ağlasın , gözyaşlarından  yosunlaşsın  yüreğimin özlem tarafı …
Gecelerde pus içindeyim yalnızlığın .  feryadım sesiz çığlıklarda pervana kanatlarına karışarak, yangınlarımın ışında kendini yakarak , göğe yükselmede  sana olan aşkım. Yüreğimi geceyeastım , sensizliğe  asılı kalmadan..
sensiz bir gecede yüreğimden düşen lâl’ kelimelerimi yüreğine yoluyorum kabul eyle
EY YAR 
YÜREĞİMİN SAHİBİ GÜL YÜREKLİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder