hürriyet

13 Ağustos 2011 Cumartesi

ben yüreğimle kefilim

ben yüreğimle kefilim
gözlerim ufukta , denizin iyot koksunda, martı çığlında yüreğim seni arıyor...gecemde yankılanan özleminin içine düşse gözlerin ve açsan ayrılığın perdesini ..yokluğun ölümden soğuk . bir ılık nefesin yeter ölüm kadar soğuk yokluğunu bahara çevirmeye..ne kadar ömrüm var bilmiyorum laikin senin bir gün için geri kalan ömrümden vazgeçerim saçaklım ..boş satırlara adını yazıyorum satır aralarına özlemini ...yokluğunda yok oluyorum her geçen gün ,.Hasretinin rüzgarları savuruyor sonbahar yaprakları gibi yüreğimi bilinmeyen bir menzile ..Sensiz senli düşüncelere dalıyorum...yüreğimi asıyorum Gözlerinden mahrum katransı bir gecenin gözlerine ....sana yazdığım aşk mektuplarını kağıttan yaptığım gemilere koyup sana yolladım . Yüreğinin limanına sığınım yüreğimi yüreğinin kapı eşiğine bıraksın diye

güneşin ilk ışıklarıyla yeni ayrılığın çiçekleri açacak gönlümün özlem bahçelerinde .. ne zaman kırağılar düşecek özlem çiçeklerime ne zaman susuz kalıp kuruyacaklar ..günler yaprakları andırıyor yaprakları hazanı .umutlarım bir bir dökülüyor ..gecelerim güneşe sevdalı kavuşamayacağını bile bile bekler güneşi ,güneşi görmek gecenin sonudur ama aldırmaz ölüme bekler sevdiğini görmek için .. yüreğimde özlemine sevdalı güneşe sevdalı gece gibi ...bende seveceğim seni bekleyeceğim aynı misal sana kavuşmak sonum olsa da ..tüm özlemlerimi gece atfedip yüreğimi sana sunacağım bir kardelenin hayatını güneşe sunması gibi.
Sevdamı yüreğine işleyeceğim , yalnız gecelerime inat yıldız gözlerini odamın vuranına asacağım .yokluğuna inat sımsıkı saracağım düşlerimde seni..Bırakmayacağım seni özleminin yosun tutmuş kollarının arasına ...... tüm gönül yaralarına sevdamı süreceğim merhem olsun diye .....her güneşin ilk ışıklarıyla yüreğine yeni umut tohumları serpeceğim ...Tüm geçmiş ve gelecek mutsuzlularına ben yüreğimle kefilim..Yeter ki sen mutluluklara gülümse gül yüreğinle .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder