hürriyet

2 Ağustos 2011 Salı

Bir yanım hasret bir yanım özlem bir yanım sakin, sessiz ve sensiz ...

 Karanlik bir gece sensizlikleyim yine ,seni özlemek ne kadar zor bir bilsen sacaklı ;
ya seni hayal etmek dokunamdan sana hayallerinden cıkmak
gecelerimden söküp atmalıyım sensizliği artık.sen gelmesin bana  uzaklardan bir sevinçli bir haber gibi .
 hangisi daha zor bilemiyorum sana hiç dokunamamak mı yoksa seni özlemek mi . yüreğim savaşdan arta kalan bir meydan yeri gibi kanlar içinde ... Bir   ağrı arıyorum merhemlerime  sürecek, gözlerinden gayri merhemim yok ağrılarıma sürecek …Bitmeli artık bu özlem .
Sonsuz bir denizde kürek çekmekden yoruldum ama sana kavvuşmak istiyorsam pes
etmeliyim... Yürümeliyim suların üstünde takıldığım baklıçı aglarını parçalayarak dalgaları yararak ilerlemeliyim sana yüreğine doğru ...

 Sensizlik ne kadarda zallim böle yüreğimi kanatiyor nicedir . kendimi yüreğimden tutup sana yolluyorum özlemden yana ne varsa düşlerimde . yine ben gitmeliyim denizlerin ötesine  sana varmak için uçurtmalrın kuyruklarına tutunup . Tutup kollarından indirmeliyim sensizliğin şaha kalmış hasretini semalardan. Ya da seni  sensizliği hapsetmeliyim içimde.....yüreğin yüreğime dokunana kadar ..
Bir yanım  hasret  bir yanım özlem bir yanım sakin, sessiz  ve sensiz ...
Gece sabaha dönüyor düşlerim azıyor yine yüreğimi tırmalıyor ,sensizliğimin yarları  deşiliyor kanıyorum damla damla . akıyorum sel olup  gül yüreklim sana ..
umutlatım şahlanırken dularımla semya dogru ... yine susu(yo)rum sessizce sensizliğe . Susuyor yüreğim  gül yüreklim ...

 Seni  düşünmek bile özlemmini dindirmeye yetiyor susuyan yüreğime   yaz yağmurlarının ferhalığını getiriyor  ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder