hürriyet

3 Ağustos 2011 Çarşamba

bulutların üstüne uzandım düşlere daldım

bulutların üstüne uzandım düşlere daldım
 gecelerde  dolaştım bir yıldız çaldım
umutlarımı denizlere çaldım
 yüreğimden süzülen hüzünleri   saclarına sürdüm
dalgaların üstünde sabahladım
deniz kızlarının düşlerinde seni kucakladım
 düşümden düştü iltifatlarım lal oldu dilim
seni seviyorum gül yüreklim
Gün batımında    yüreğim sığındı yüreğine
bu  gece ellerin değseydi keşke  düşlerime
bir ses ver bir nefes yak  gecelerimi
al beni benden sen olayım

ıÜüSENİ  senin kelimerlerin nasıl anlatırm bilmiyorum
SANA  sadece ''SENİ SEVİYORUM'' diyebiliyorum
SENİ  kendi gözlerimden bile kıskanıyorum
mil çekesim geliyor gözlerime yüreğimden 
 bu nasıl bir his bilmiyorum
anlatamıyorum kelimelerim yetmiyor 
bu hissi tasvir etmeye

.

denizleri yüreğime de  derseler
tüm çölleri yığsalar de  göz kapaklarımın üstüne 
kasırgalar gönderseler de düşlerime
söndüremezler aşkından yanan yüreğimi
Engelleyemezler sana bakan gözlerimi
Savuramazlar seni düşleyen düşlerimi
Gül yüreklim
SANA masallar yazıyorum  kahramanı olduğum
Sonu belli olmayan
SENİ  düşlerden   çalıyorum bir yüz görümlüğü kadar
SANA  yüreğimde ki dipsiz kuyulardan  sesleniyorum
  GÜL YÜREKLİM SENİ SEVİYORUM

ıÜü uyuttum denizleri masallar ile
Susturdum dalgaları şiirler ile
papatlar açtırıdım sen gelirsin diye
bulutlar yüreğime damladı açan
umitlerim solmasın idye

hayallerin çaldı gecelerimin penceresini
sevdan düşlerimden  içeri girdi 
yüreğimi açtım sensizliğe
aşkın büyüdü içimde
 hasretini yüreğimde derinlere gizledim
aşkına  mağlup oldu özlemlerim   ...
 seni seviyorum  gül yüreklim
 sensizlik bana hüzün veriyor
sensiz mutluluk da  mutluluk değildir zaten yüreğimde

sensizliğin adına  özlem diyorum
damla damla  yağıyor bulutlarımdan sevdan gözlerine
akıp varmak istediğim yerler var yüreğinde ,

 seni düşlemekden bitkin  düşmüş düşlerimi  kapıyorum
 bende ki sensizliğim sendeki bensizliği saracak birgun biliyorum
bana söylediğin tüm sözler yüreğimde ,
sana ait tüm sözleri bir zarfa koyup
üzerini dudağımla mühüleryip
seni seviyorum yazıp
gönderdim yüreğine iadeli tahutlu
hayallerimiz umutlarımız gercek olacak biliyorum
ve ben bir değil  bin ömür seni sevmek istiyorum




ıÜü bakmak yüreğine
 Ellerine sığdırmak umutlarımı
Yollarına yağdırmak aşkları

göçmen kuşlara el sallamak
Karanlık geceye  bir mum yakmak
Ve  hayallerinden geçerek, yüreğine varmak
Sarılmak sevdana
Sabahlara kadar,  nefesinde yanmak
çığlık çığlığa seni seviyorum diye bagırmak …

sonsuzluğun ertesinde
kelimeler var kalemimde yüreğimden geçen
kırık bir kalemim denizler kadar mürekkebim var cebimde
fırtınalı denizlerde puslasız rotasız  dümen kırmak
kerterez almak yüreğimden yüreğine …

yazdığım şiirler
gördüğüm düşler
hep senle anlam kazanıyor
Her yerde herşeyde sen varsın ..

Buram buram  sen kokuyor hayat
Gül güreklim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder