hürriyet

24 Ağustos 2011 Çarşamba

cennet aşk ateşinin ardında saklıdır . …

cennet aşk ateşinin ardında saklıdır . …




Bir başka aşk düştü yüreğime ...Ellerim ellerinden ayrılmanın hüznünü yaşarken . Gözlerime nisan doldu Sanki .Seni özlemeye başladığımdan beri suskun denizlerim .. Mayna etmiş bir gemi gibi yüreğim sabitlendi yüreğine .Artık kalp atışlarımı duymuyorum yüreğimi yüreğine verdiğimden beri YÜREĞİM..tüm denizlerim kurudu , denizlerim kururken sen doluyorsun damalarıma . neden bu kadar sen doluyum .Oysa ki beni tanıyanlar bilir ben bir denizi severdim birde uzaktan aşka yazmayı .Nasıl bu kadar içimdeyken uzak olabiliyorsun YÜREĞİM .. Sen ki her pervanenin ışığısın. Bense sana uzaklardan bakan bir ateş böceğim sanki ..Bazen susmak istiyorum ölüm gibi .bazen fırtınalı bir deniz gibi özleminin sahili dövmek hırçınca. Sussam ne olacak ki dilim sussa YÜREĞİM seni haykırdıkça satırlarıma . Çıkardım kalbimden senden başka ne varsa denizin dışında onu da hoş gör yüreğim deniz benim ilk sevdiğim ilk kayboluşum ilk kendimi buluşum .
YÜREĞİM

Ben hep pruvadan aşkı seyrettim bordo denizlerin ufkunda . şimdi yüreğimde aşkın gülümserken gözlerim hasretinden yana bakıyor ,kalemimde fırtınalar kopuyor .. ayrılığın soğukluğuna dayadım ömrümü .. çoğul aşkta tekil bir yalnızlığa mahkum ettim bedenimi..yüreğim aşkın öğle içimdeki tüm dünya azınlık kaldı gözlerimde .. yüreğimin kuyularını hançerliyorum YÜREĞİM düşmeyesin diye .. Yüreğime düşen tüm geceleri yaktım ALLAH ile tanışan bir ateist gibi yüreğimi aşkın nuru ile doldurdum... Hani ilk adımlarını atan bir bebekler vardır , gözler hep onun üstündedir , en ufak sendelemede elin tutulacak işte yüreğimde aşka adımlarını atarken sendelediğinde uzanacak yüreğinin elini bekliyor.. Gün geldi fırtınalara gözü kapalı dümen kırdım. Ama gözlerimi asla aşkına kapamadım
YÜREĞİM
Ölümün uzandığı sahiler de ruhumun elinden tutuyorum .. Kalk diyorum kalk ‘eğer niyetin cennet ulaşmaksa burada yatmakla olmaz . aşkın ateşinde yürümelisin yanmalısın cennet aşk ateşinin ardında saklıdır at üzerinden ölümün uykusunu ölmekle gidilmez cennete.

. Biliyorum ruhum ölüm çağırmakta tut aşkın ellerin den gitme aşka sarıl ,.İYOT KOKULU HASRETLERE BIRAKMA BENİ MEZARIMI KAZDIRMA ,TABUTUMU ÇAKTIRMA AŞKI YAZAMAYA NİYETLİ ELLERİME .Ey aşk yağ üzerime nisan gibi , tüm denizlerimi yak kurut düştüğün her damlada ,ama sen gitme. Aşk gitme sen gidersen AZRAİL ‘in elinden tutarım dudağımı ateşine dayayıp ölüme gözlerimi kaparım .
YÜREĞİM

. Uzat ellerini aşka
YÜREĞİM
BEN SÖYLECEKLERİMİ SÖYLEDİM …

Dinle beni
UZAT YÜREĞİNİN ELLERİNİ YÜREĞİME ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder