hürriyet

14 Ağustos 2011 Pazar

düşlerimden ,düşlerine köprüler kurdum

düşlerimden ,düşlerine köprüler kurdum düşlerimdeki seni sana ulaştırmak için
Karlı dağ yamaçlarından , güneşin kızıllığına uzanan
umutlar büyüttüm
şafağın her söküşünde yeni düşler ektim
Sabahın göğsüne geceleri açılması için
şaha kalktı yüreğim
toplamak için hayal kırıklıklarımı dünlerimden
yıldızlar taktım gözlerinin ucuna
ve her gece düşlerinden beni görebilmen için


düşlerimden ,düşlerine köprüler kurdum düşlerimdeki seni sana ulaştırmak için
Beyaz yelkenlerimi açtım sana doğru pembe hayallerin içinden
Hayalinle öpüşürken
tüm hüzzam sevdalar duruyor hayatın burçlarında intihar etmek için
ayrılıklardan , ihanetlerden yorgun , sevgisizlikten bi haber sevgiler
hayalinin suretini atıyorum bende o burçlardan
Ayrılıklardan ,ihanetlerden yorgun düşen sevgisiz sevgilerle beraber
sevdamın aslını sana yollamak için yağmur yüklü bulutlarla yüreğinin topraklarına
al şafakta her sabah seni dinledim
şiirlerimin dizelerinde özlemlerini kurşunlayıp
yolladım sana sevdamı kızıl bir günün başlangıcında
her geçen gün biraz daha derine iniyor sevdan yüreğimde
seller basıyor yüreğimin su sarnıçlarını
alev ırmakları dökülüyor gecelerden düşlerime
yanıyorum sensizliğin yağmurlarında
Sensiz bir sonbaharım
dökülür sensizlikte üşüyen yapraklarım
sensizliğin anaforunda
su alan bir gemi gibi giderek saplanır yüreğimin derinliklerine özlemin
gecenin karanlığında

sevdana boğun eğerken düşlerde
süngüsü düşmüş bir asker gibi yeniliyorum özlemlerine
panzehiri olmayan zehirler içirdim hasretine
gem vurup ehlileştirmeye çalıştım sensizliğe
hayalin dört nala koşarken yüreğimde ki yılkılarla başaramadım

gülüşüyle yüreğime baharlar açtıran
yalnızlıklarımı alıp rüzgarlara savuran
bir özlemsin yüreğimde kaynayan
yüreğimde demlenen efkarımsın
hep aradığım yarım yanım
satırlarımdaki yangınım
geceler boyunca seni beklerim
Gel diye gül yüreklim

yağmur bulutlarına tutunmuş bir umut damlasıyım şimdi
yitirdim senden başka tüm yönlerimi
sana akar tüm nehirlerim
sana yönelir denizlerimde yolunu kaybetmiş gemilerim
Nefes diye seni içime çekerim
Susadığımda sensin su diye içtiğim
bütün yollarda seni ararım geçtiğim
düşüme düştüğün her düşümden bir tutam sen çalarım gündüzlerime
bakışlarını örterim üşüyen yüreğime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder