hürriyet

18 Ağustos 2011 Perşembe

hicranlı bir şiir yağar satırlara

hicranlı bir şiir yağar satırlara

Senden ayrı kaç düş kurdum , kaç şiir yazdım sensizliğe , kaç gece gözlerinin buğulu şafağında tutsak ettim güneşi, kaç kez saymadım haberin yok .. bazen deniz feneri yalnızlığını bazen    çöl ıssızlığını  bazen dalga  kıranlara çarpan dalgaların kırılganlığını  
Bazen de fırtınaya yakalanmış bir balıkçı sandalının çaresizliğini  yaşadım yokluğunda .  . Bir çöl ıssızlığı, yokluğun kimsesizliğim  oldu yokluğun , yokluğun  kimsesizliğim   , yokluğun kaderim oldu belki de yokluğundu varlığıma  sebep  olan … Yağmurlar yağarken denizlerime  şiirlerimden … dudaklarım çöl susuzluğunda, bedenim buzul ayazında iken ...

hicranlı bir şiir yağar satırlara , Gökyüzü  dökülür çöl dudaklarıma yağmur olup  sanki, bembeyaz bir  kartanesi  düşer gözlerimin içine ... denizlerim sana yanarken
 bilmezsin bazen Rüzgar  savurur denizcileri  rotasından başka bir yöne ,tüm gücünle karşı koyarsın ama dayanamazsın rüzgarın inadına boğun eğersin rüzgar savurur seni alabildiğince uzağa  .
yokluğun rüzgardan beter inatla savuruyor  umutlarımı senden alabildiğince uzağa .yine de gözleri buğulu yüreğimin  kutularında deniz mavisi senli düşler düşüyorum.

Seni tanımadan önce de Yıllarca hayalinle yaşadım insana sonsuz gibi  gelen denizlerde , hayalinle avundum  seni tanımadan . …. Sen bir seraptın maviliklerin içinde gülümseyen   yaklaştıkça uzaklaşan .şimdi varlığını bilmek yüreğimi ısıtıyor yokluğunun soğukluğuna rağmen

ben kavuşmak için yaratılmamışım ben uzaktan bakmak  için yaratılmışım , bir denizci ne bilir ki  kavuşmayı zaten lügatinde öğle bir kelime yok ki ama denizciler  iyi bilirler ayrılığın anlamını , sevdiğin den uzaklaşırken sevdiğini yüreğinde götürmeyi , iyi bilirler gözlerin göremediği yerlere uzağa bakmayı 
yokluğun sardı gece gibi , yıldızlar damıtıyorum hayalinin gözlerinden  odamın tavanına serpmek için

Uçuruma düşerken gündüzlerim , gecenin kıyısından

Ürkek ceylan bakışı ,martı çığlığı ,bir mazlum ahı
Bir denizin göz yaşı , hiçbir   acı tarifi sensizliğin tarifi kadar zor değil  
seni yaşmaya başlıyorum yine  sensizliğin başlangıcında. Sana doğru akıyor tüm denizlerim …

Uykusuzum, yorgunum sensiz ve sessiz .
serçe kanatlarında sana yoluyorum   özlemimi ,sevgimi
 rüzgarların eşliğinde aynı düşün içinde buluşalım diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder