hürriyet

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Nezaman bir sonbahar düşse içime

Nezaman bir sonbahar düşse içime

Korkarım ilk düşen yaprak  sen olacaksın diye,
Neden mi?
Boşver sen aldırma nedenlere...
Belki sana dokunmakdan yoksunum diye;
belkide...
sensiz  bi yanım hep yarım kaldıığımdan  böyle.
Belki hep seni beklediğim için hayatım boyunca
Belkide ben söylemeden sen anla istedim.
 sessizliğimde ki sensizliğimi
Yılgın bir  hayal var gözlerimde

Tarif etmek zor bendeki yokluğunu ...
Ne çığlara benziyor ne depremlere,
Öylesine zorki sensziliğim sacaklı
Hayatın da bir kiymeti yok ömrümünde,
Sanma ki sana sitemim senden gelen baş üstüne,
Benim derdim sadece sensizlikle
Ne olur yokluğun bırakmasın beni söyle;
Sende benimle ol hayallerinde
biliyorum sende beni seviyorsun hayal ediyorsun ;
bende seni seviyorum sacaklım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder