hürriyet

16 Ağustos 2011 Salı

Sabır diliyorum yüreğime HAKK’DAN sabır .


yorulmadan yürüyorum sevdanın yolunda .geriye bakmadan yürüyorum dağlar tepeler aşıyorum, dereler ,ırmaklar geçip, fırtınalı denizlerde yelken açıyorum fırtınaya bodoslamadan dalıyorum . zor sevdan yokluğunda zaten zor olan makbul değimli kolay olsa herkes yaşardı aşkı,sevdayı önemli olan zor olanı başarmak sevdiğin yanında yokken dahi onunla olabilmek yüreğinde onu anmak . Sabır diliyorum yüreğime HAKK’DAN sabır .
Şimdi hayal denizlerimin kıyısında dalgın bakışlarla dalıp gidiyorum uzaklara . Gökyüzü masmavi olduğu altın sarısı kumsala uzanıyorum ve yanı başımda durmaksızın akıp geçmekten yorgun düşen zaman soluklanıyor ve güneşin, mavi olan her şeyi kızıla boyayışını izliyorum yüreğimi martı kanatlarına sarıp sana gönderiyorum düşler ülkesinden ...

Seni düşünüyorum. Şimdi Seninle olmak gökyüzünde rüzgara teslim olmuş başı bir bulut gibi gezinmek umarsızca ya da rotası belli olmayan bir gemiye binip hiçbir haritada yer almayan bir adaya yelken açmak gibi
saatler geçmesin zaman dursun .ve ben seni izleyeyim durmuş zamanda sonsuza denk kızıla boyanmış mavilerin arka fonunu oluşturduğu bir manzarada . deli yüreğim artık mayna etsin istiyorum gözlerinin limanına . denizlerim akıyor mavi sulu boyadan yapılmış düş ülkesinin düş tarlalarına ve ben uzaklara dalıyorum . seninle gözlerimizi dumanın nemlendirdiği bir dağ başında saçlarını okşamak, ellerini tutmak efsunkar gözlerine bakarak ,nefesimi nefsine sürmek istiyorum bulutların mutluğa göz kırpıp mutluluktan ağladığı bir zamanda ...
Ağladığında mendil, susadığında bir yudum su , gecelerinde düşlerin .sabahlarında güneşin olmak istiyorum
Baharda bir kelebek gibi kır kır dolaşmak, çiçekten çiçeğe gezmek , rüzgara teslim olup gök yüzünde uçmak ve gözlerindeki pınarın başına konup orda ölmek istiyorum ...can verirken gözpınarlarından yıldızlar düşmeli naşımın üstüne

saçaklım , nerede olursam olayım, hangi iklimde kalırsam kalayım, vakti geldiğinde senin gözpınarlarında can vermezsem yüreğimi olmasa da yanık küllerini sana getirecek bir postacı bir aşk mektubunun içinde . ama Ben buna bütün kalbimle inanıyorum, senin gözpınarlarında yıldızlar düşerken öleceğime sen de bütün kalbinle inan. Bir gün senin gözlerinde ölmeye geleceğim bekle gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder