hürriyet

5 Ağustos 2011 Cuma

Sana seni nasıl anlatsam bilmiyorum.

Sana seni nasıl anlatsam bilmiyorum. İstediğim tek bir şey sana senin yüreğinden sevdiğimi söyleyebilmek . Seni düşünürken seninle öyle bütünleştim ki anlatamam sana öylesine bağladım ki seni bende ayırmak için yüreğimi yerinden sökmeleri gerekecek saçaklım . tek düşündüğüm tek arzum sensin , sana kavuşmak , ciğerlerime çektiğim hava nasıl doldurursa içimi bu istek öle doldurdu benliğimi artık senden öte bir şey düşünemiyorum.bir sarmaşık nasıl sararsa bir duvarı işte sardın tüm ruhumu ; seni oradan çıkartmak olanaksız ya ruhumu kaybetecem ya seni bundan sonra ki seni kaybetmek demek ruhumu kaybetmek demek oda ölümüm demek saçaklım yani ölmeden senden vazgeçmem aşkımın kaynağı . Belki kendimi kandırıyorum bilemiyorum ama her adımda seni düşünüyorum atığım. Seni o kadar çok seviyorum ki , seni ,seni tanımadan önce sevdim ben .Seni sevdiğimi dağlara, ovalara denizlere ,derelere her yere sana aşkımı yazıp ; bütün kainata haykırmak istiyorum Seni Seviyorum SAÇAKLIM DİYE !!

Bu sevgiye dair tüm kelimeleri toplayıp sadece senin için defalarca yazmak istiyorum yüreğimin üstüne her atışında sevgini zikretsin diye .. sana öyle bağladım ki sana öyle muhtacım ki anlatamam bir yavrunun annesine muhtaç olması gibi , bir çiçeğin yeşermesi için torağa ve yağmura muhtaç olduğu gibi muhtacım sana . bir sigara bağımlısının nikotine bağımlı olması gibi bağımlıyım sana ve her nefeste oksijen yerine sen temas ediyorsun hücrelerime gül yüreklim. Biliyor musun; seni sevdiğimden beri hayatımın anlamı değişti sen hayatıma anlam kattın senle , senin sevginle her şey daha güzel şimdi
met cezirli bir deniz gibi sevgin her gün daha kabarıyor yüreğimde .kabaran sevgin ruhumu alıp senin olduğun diyarlara taşıyor sen uyurken ve sadece BEN VE SEN geziniyoruz düşlerinin perçeminde bir çay içimliği vakitte ...

bir yağmur damlası kadar saf ve berrak bir yürekle sevdim seni ve sevdan o kadar büyüdü ki içimde aşıyor artık yüreğimi ruhumu ... Bu sevgin ne kadar daha büyür böle içimde bilmiyorum ama seni ölene kadar seveceğime ant içiyorum yüreğimin üstüne ..!

artık sensiz , senin sevgin olmadan yüreğimde bir hayat yaşayamam ben . her anımda gecem de gündüzümde aşımda , ekmeğimde içtiğim suda yemeğimin tuzunda , tadında sen varsın saçaklım her baktığım yerde seni görüyorum ,dünlerim senle dolu ,senden izler taşıyor ,ve ben YARINLARIMINDA SENLE DOLMASINI VE SENLİ ANILARLA DÜNLERİME DÜNÜŞMESİNİ İSTİYORUM GÜL YÜREKLİM ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder