hürriyet

15 Ağustos 2011 Pazartesi

sen yanlızğımın ilk günü, sevdamın son sayfasısın

sen  yanlızğımın ilk günü, sevdamın son sayfasısın

Sabahları olmayan bir  şehirde
deli gibi yürüyorum kaldırımlarda  gecenin içinde
Boğulurken geçiyorum sislerin içinden
 çırpınışları olur ya  denizin  
işte aynı öyleyim birtanem sensizken

hayal ettiğim şeyleri  gözlerinde yaşamak istiyorum
benim olmazsan bile allahtan mutlu olmanı diliyorum
çıkma hayatımdan bir mum gibi eriyorken yanlızğında
herşeyinle aklımdasın heranımda

söküp atamıyorum kalbimden sensizliği kahretsin
benim şu yalan dünyada tek yaşama sebebbim  sensin
sen benim yüreğimde açan hercai menekşemsin
 yüreğime çizdiğim  aşk resmisin

sen  yanlızğımın ilk günü, sevdamın son sayfasısın
sen duygularımın tercumanı aşkımın kaynağısın
sen dünlerimin bitişi yarınlarımın güneşisin 
sen dünde bugünde yarında yanımda olmanı istediğim kişisin

kurtulmak istiyorum bir zehirlii sarmasık gibi yüreğimi saran hasretinden
yüreğine bir katre tatlı su getirdim tuzlu denizlerimden
darağcına  asamadım sensizliğimi
yüreğine serdim yüreğimi
al senindir gül  yüreklim                                                        

sensizliğin   kör vaktinde gözlerinde sabahlarım  hergece
şiirler yazarken özlemine , sensiliği örterim yüreğimin üstüne
yürüyorum gecenin içine
seni sensiz yaşamak zor geliyor uykuyu terk eden yüreğime


Çok  özlem çektim yokluğunda
ay geceyi terk ederken , hep düştün düşsüzlüğüme
Masallar dinledim  martı kanatlarında rüzgarladan
 sensizliğim yağmur oldu.
Aktı hayalerime .
Çocukken düşlediğim  bir düşdün  düşsülüğümde .
Baharlar gelir artık kelebek  kanadında yüreğime
her kışım soğuktan öte yaşandı sensizlikte
ama Ben  düşümü aramaktan bıkmadım
Sense saklanmaktan.
Düşüm her zaman sımsıcaktı.
Gözlerin ise kaçak
Yüzünün süliyeti geçerken hayalerimden
Gece geçer sensilikden
Sıcaklığını aradım düşlerimde
Dokunduğum her  gül biraz sen
Biraz  ben  bu geceler
Şu  bultlarla doşalan rüzgar
Şu denizlere yarenlik eden dalgalar
biraz sen biraz ben
Sen gecelerim
Sen  uzaklarım olduğun  kadar yakınım
Sen  yüreğimsin  gül yüreklim ...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder