hürriyet

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Sensizliği anmak zor gelir lal düşen dilime

Sensizliği anmak zor gelir lal düşen dilime
belki de özleminin gölgesi
düştü seni seven yüreğime
ve ben,
ağrının merhemini sürerken yokluğunun sancısının üstüne
dilim lal yüreğim daha ketum
oturdum geceden arta kalan bir siyahın kuytusuna
sana yazdım .

bekledim en beklenmedik zamanda gelmeni
umutsuzluğuma bir umut
Özleminin yangınına kıralar düşürdüm
gecelerimde yıldızlarla yakamozları
çayımın buğusunda efkarımla yürek demimi birleştirdim
oturdum geceden arta kalan bir siyahın kuytusuna
sana yazdım .
zaman gibi
durmaksızın geçiyor hayalin düşlerimden
sen düşer Yusuf kuyularıma sensizlikten
gecenin en iyi kara yerinden
bir yıldız çaldım
hani olurda
düşersen bir gün umutsuzluğa
yönünü kaybedersen bulman için
bıraktığım yastığındaki çukurluğa
oturdum geceden arta kalan bir siyahın kuytusuna
sana yazdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder