hürriyet

3 Eylül 2011 Cumartesi

Ben yokluğuna alıştım sevgili bedeninle kutsa bedenimi

Ben yokluğuna alıştım sevgili bedeninle kutsa bedenimi

Seni yazdıkça kalemim
 yüreğimde ki seni sana anlatacağım
daha önce kurmadığım cümlerle“

bir düş düştü  gecemin sen yanına
Gözlerimdeki uykusuzluğu yar ey yar .
bir hayalin yüreğine  bakarken

bakışlarınla yıka yüreğimin kirli yanlarını .
ruhuma ulaş ben aş .
Seni anlatmayan cümlerimi yak
yüreğime eş ol , hayatıma ortak
sahiplen sensiz cümlelerimi .
beni yüreğinde hapset sevgili ,
.


Ürkek serçeler konuyor limbozlarıma
Islak denizleri dokunduruyorum hayalerine .
tüm cocukluk anılarımı  bağışladım ürkek serçelere
mavi gökyüznü aşarak sana sevgimi ulaştırsınlar diye

katransı bir gecede dar bir boğazdan geçer gibi
Zorlanıyor cümlelerim  bu gece
Sana doğrulmakda
Yalpıyor devrik cümlelerim sancak isleke
yüreğimin kuruyan yanlarına  
gözlerinin denizini akıt .
ve ufkun en uzak noktasına yolla
Nefesinin ılık rüzgarını



Kapat uykuya hasret gecelerinin kapısını
gündüzlerirnde ,gör beni düşlerinde
aramızdaki uzaklığa inat
ellerini uzat  yüreğime
Gözlerini düşür  düşlerime  
Saçlarını ör gecelerime .
 yolla ılık nefesini denzilerime


hayallerine doyamamışken
Bedeninle kutsa gecelerimi
Aldırma sensiz zamanlarıma
 ben seni sensizde yaşarım
 anlamaya  çalışma beni
yada bana anlatmaya
Sus 
ve paylaş yüreğinin suskunluğunu
 sonsuzluğun ötesine  geçiyorum
bedenimi bırakıp yatağına
sen beni  batır  yeterki yüreğinin denizlerine
ben hayatımı bağışlarım senin gözlerindeki nemli bir denizin
bir katre suyuna


 Ben yokluğuna alıştım sevgili  bedeninle kutsa bedenimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder