hürriyet

1 Eylül 2011 Perşembe

Beni yüreğinin BEN OLDUĞU YERDE SEV

Beni  yüreğinin  BEN OLDUĞU YERDE SEV


Ben ki;kayıp bir adayım ummanın ortasında .tüm gemiler uzağımdan geçer . çoktan unutulmuş limanlarım , kıyılarım harap viran .yeşerir belki toprağım bedenim ölmeyi beklerken .. Ben ki; yalnızlığın  tek müsebbibiyim ,  özlemlerin ev  sahibi.kalemimden gayrı konuştum yok bu aralar . epeydir martılar suskun konuşmuyor benimle .
Martılar  suskun
Ben suskun
Sen suskun
Suskunluk  biçilmiş kaftan bana , yalnızlıma en çok yakışan özne  özlemin içindeki düşleyişlerime.

denizim , özlemim  umutlarım , yalnızlığım .hepsi bir cümle içinde . başka yerde Arama beni “ bende “ senin gibi yitiklerdeyim .deniz feneri ışığını takip et  yalnızlığı  geç  umudun son durağındaki döküntüler kıyısına gel..Farkındayım, bulması biraz  zor bir adres  ne rehberlerde var nede haritalarda izleyeceğin tek şey  yüreğindeki aşkın  alevinin gösterdiği ışık ve  duyacağın tek ses yüreğinin sesi duyabilirsen , içindeki dünyevi sesler bastırmamışsa  eğer
söyle gül yüreklim ..Senin yüreğin dışında  her şeyden göç eden bu  yüreğim , senden senden başka hangi limana sığınır fırtınalardan kaçıp ..birde artık duysan diyorum yüreğinin sesini .Sende bana ait olan ne varsa söylese .tamamlasan beni , tamamlasam seni .gül, gül yüreğinle  çözülsün için ruhumun buzulları.. konuş  yüreğim  suskunluğunla baş başa bırakma  ben zaten lal oldum sana ait sözcükleri kalemin heybesine yüklediğimden beri . ben her limana uğrayan bir gemi değilim . ben kayıp adayım , unutulmuş çoktan limanlarım   .Bazen savulur topraklarım  rüzgarla  başka kıyılara ama ben deniz feneri kadar yalnızım  sensizliğin ortasında ..şunu unutma .Ben sadece,  yitirdiklerimi  yüreğinde bulup , yüreğini yitirmeye çalışan yüreğinde garip bir yitiğim cihanhüma da .
Ey sevdamın kayıp yani

beni al  sana ..bende sen varken . Doğrult yüreğini yüreğime . doldur yelkenleri aşktan yana ne varsa aldırma çıkan . bu kadar uzak kalman yetmez mi yüreğimden Bırak yüreğini yüreğime .başını kaldır ve gökyüzüne bak karanlık bir gecede ve düşlerimden çaldığın bir yıldız koy sevdanın ben kıblesine .düşler ek benli uykularına ve benli bir düş  gör gözlerin açıkken. İçinde ben olan sen olan ayrılık olmayan,özlem olmayan.

AŞK  ne ölüm kadar soğuk ne de ateş kadar sıcak .
……………
Yüreğin   ne ise AŞK ta o işte ..
sen Sadece yüreğinin derinlerine in ..
sesini duy
Gülümse  gül yüreğinle
yüreğini yüreğime sun ..
Ait olduğu yeri bilsin

NEFSİN  düzenbazlığına kanıp da  sakın  aldanma
Tutkularında  kaybolma ..
Sadece, yüreğine bırak AŞKI
bakarsın ayrılığın ölümü üşüten ayazında üşürken bedenin
Özlemin  cehennem sıcağında yanar ruhun

yüreğinin gösterdiği yolda git
Bırak yıldızlar  secde etsin ayak bastığın yere
Galaksiler dönsün kirpiklerinde
Beni  yüreğinin içinde değil
AŞKIN KANATLANIP ÖZGÜR OLDUGU YERDE
Beni  yüreğinin  BEN OLDUĞU YERDE SEV


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder