hürriyet

7 Eylül 2011 Çarşamba

Bir martının denizi sevmesi gibi

Bir martının denizi sevmesi gibi
seviyorum seni.
Sana sahip olamasam da  seviyorum seni

Sesini duyamasam da
gözlerinin ışığına bakamasam da
Ellerini tutup
Biraz sokulup yanına
seni sevdiğimi fısıldayamasam  da  kulağına
Sıcaklığını hissedemesem de
kokunu içime çekemesem de
seviyorum seni
bir martının denizi sevmesi gibi
kızgın değilim  yalnızlığa
küskün değilim  sensizliğe
Sevmek öyle güzel ki
Hele de seni sevmek
..

Unuttuyor
 bana senden uzakta olduğumu
Gözlerine gözlerimle dokunmadığımı
ellerini tutmadığımı
kulağına aşk sözcükleri fısıldayamadı mı
Kokunu içime çekemedi mi
Sıcaklığını hissedemediğimi
Yetiyor bana seni sevmek
unutturuyor seni sevmek bana .

Her gün hayaline dokunuyorum
 seni hayal ederken
Bir  gün deniz oluyorum
Bir gün martı kanadıyla denize dokunan
Bir gün gemi oluyorum rotası belli olmayan
 Bir gün liman oluyorum gemilerin yanaştığı
Bir gün bayram sabahı çocuğu gibi oluyorum
Bir günde Azrail ile sohbet eden bir ihtiyar oluyorum
ama her gün sana yeniden aşık oluyorum

dalıyorum bazen sonsuzluğa bakar gibi
Dalıyorum bazen okyanusa batar gibi
Ve seni uzaktan seyrediyorum 
 Fırtınalı bir havada kırlangıç güvertesinden Denizi seyreder gibi
seni ne kadar sevdiğimi hatırlıyorum
ve yeniden sevdana gülümseyip aşka yeni at veriyorum
Senin adını zikrederken yüreğimde
Sen diyorum aşka sen


Bir kez daha seyrediyorum
hayalinin değdiği her yeri
Rast gele deyip atıyorum yüreğimi
Rüzgarın saçlarının lotus kokunu getirdiği yöne doğru
Belki dokunur diye yüreğine .
Uykusuzluğuma  düşüyorsun  gecenin bir vakti
dokunmak yasak sevişmek yasak
Olsa da
Tutsak ediyorum seni
Uykusuz gecelerde gördüğüm düşlerime

ve  yeniden  seviyorum seni
bir martının denizi sevmesi gibi

beklentisiz karşılıksız
bir martının denizi sevmesi gibi
seviyorum  seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder