hürriyet

17 Eylül 2011 Cumartesi

Bir tohum gibi düştün yürek toprağıma

Bir tohum gibi düştün yürek  toprağıma

Ey aşk diyarının yarı ,gülün bülbülü , gönül yarelerminin merhemi  .gülüşündeki ışığın aşığım.  Yüreğime girdin  hayatıma geldin, sevindirdin.  Kendimi  bildim bileleli yaşamım boyunca hep seni aradım şimdi  tam bulduk ve kavuştuk derken, yine ‘ bir serap olup kayboluyorsun gözlerimde  ama ne olusa olsun seni hep seviyourm özlüyorum saçaklım.
Hiçbir fani , hiçbir yürek  sunmadı senin sunduğun sevgiyi . kapının eşiğinde sana bakan bir dilneci olsam mutlu, huzurlu.aşkının aşığıyım , çok çabuk mayalayandı yüreğimde gözlerinin yakamozları . Dilerim yaratandan hep var olur yüreğimde sevdan …
Bir tohum gibi düştün yürek  toprağıma. Aşk güllerini yeşerttin gönüllerimizde.sevdin ,sevdirdin  sevindin sevindirdin ,mutlu ettin aşka doyurdun ruhumuzu . Kat kat özlem oldun kuşattın senden ayrı yanlarımı. ayrılığa , umutsuzluga köstek oldun, kurtardın uzaklardan bizi. Güzelleştirdin kalbimizi.
Kimsenin bilmediği bir dil öğrettin. Aşkın dilini,yüreğimin saklı yanlarını  keşfettirdin .. Zincir vurup kaçmasın diye nasıl bağlanırsa asîler bir köşeye, , sen beni  yürekten bağladın yüreğine . gözlerinde coşkun bir deniz getirdin. Engin bir sevgi ve dev bir sevda dalgası getirdin . geçici hevesleri değil, yüreğime nakş olan bir sevdayı  getirdin .
Bayramı müjdeleyen bir arife gibi seni görmek sana bakmak geleceğini bilmek . Ama  her kavuşmak yeni bir gidişinin, elvedâ cümlesinin başlangıcı . Duygularım  kabarıyor deniz misali , bugün  denilerime seller karıştı. Sevgiyle korkuyu birbirine karıştırdım bugun .
Sen bir bulut,ben bir tarla yağmura hazırladım yreğimi umut umut  gözlerinin gölgesinde .. Sen han oldun , ben  bir yolcu . gül yüreklim , aşkla, şevkle misafir ettin yüreğimi yüreğine . Ne inciler, ne sırlar, ne yıldızlar gizli  yüreğinin dehlizlerinde
Bir hiçlikteydi  yüreğim senden önce . Şimdi sayende  siyah bir inciyim bir mideye içinde saklı . Dalgıcım oldun. O inciyi çıkardın içimden.  Özleme tahammülü öğrendim seninle. Her zorluğa direnmeyi ne kadar uzak olursan ol seni sevmeyi öğrendim ., Senden tek isteğim, yüreğimi yüreğinde  saklamandır.
Zaman zaman kapansa da gözlerim,ben hiç uyumadım yokluğunda ..  gözlerindeki ışıkla gönüllümü aydınlattın, gönül defterinde tertemiz sayfalar açtırdın güller gibi. Bir gülden geçtik, gülüzarlar bıraktın zemherilerime hasretin ile yaktın,  özleminle kendine yaklaştırdın.  Aşkın Rengine boyandık,  hayalerden gerçeğe ulaştık. Ölüm yok gayrı, bize . Yûnus  emre  gibiyiz. “Ölürse ten ölür / Canlar ölesi değil!..”
Sen çölerime vahaları getirdin . “seven bir kalbin sahibi sen, seni her gece özleyen hayaline sarılan ben ,.damladın ruhumu abu hayat gibi . “Bir zerrende ,  aşkımı ölümsüzleştirdim ,   çöllerden denizler cıktı bir kum tanesini  inciye dönüştürdün
 Ayırlığın kapıları  kapandı , umudun kapısı açıltı ardına kadar senin gülüşünle . Elvedâ yâ vuslat , elvedâ. Şimdi gidiyorsun, elvedâ. Sen ki  , peşine düştüğüm hayallerim misali  gözlerimin önünden , dörtnala geçiyorsun. bırakma bizi burada, al yüreğine . Bırakma ne olur. Bırakma yüreğimi yalnız başına. Tekrar gelmeyi düşlerime  vaad et, çöllerime yağmayı vaad et .
gönülden sevmeyi, senin kapına kul olup, eşiğine yüz sürmeyi  seni dilemeği geceden, bir borç biliyorum çocukluk günlerimden arta kalan oyunlarımla sana  sunmayı hayatımı .cocukluk  günlerimden kalma hiç eskimeyen bir tebessüm sen dudaklarımda .. Güzelliğini hiç yitirmeyen ve hayallerimile gereçeğim arasında  düşlerimi bağlayan bir köprüsün sen.
Duâ ve niyazdan başka bir şey yok yüreğimde . Ümidim o ki, duâlarımıza cevap gelecek, önümüzdeki perdeler kalkacak İnşallah. Zerre de olsa kalbimizde taşıdığımız bir aşkımızın gücüyle kavuşur bir gün sana acılan kollarım gülüşlerine . Bu sensiz gecede  dileğim hata ve kusurlarıma rağmen ulaştırmaktır düşlerinden yüreğine .
Sadece bir gece değil, topyekûn bir  hayat istiyorum senle yürek yüreğe .  uzaklığımızın ayrı olmamızın beratını istiyorum  Rabbimizden.. Şahit ol ki ey gece , gönlümdeki yarın sevgisine  ...
.sana olan  Aşkım  ,bana olan  sevgin ile özgür kıldın yüreklerimizi.. Boynum büktük, ellerim ve yüreğim açtık, seni istiyorum, , aşk ve şevk dolu bir gönülle. Seni bekliyorum med cezirli bir denizde gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder