hürriyet

13 Ekim 2011 Perşembe

dokunamadığım saclarından ör boğazıma geçireceğim urganları

dokunamadığım saclarından ör boğazıma geçireceğim urganları
"sevdamı yüreğimden cıkarıp aldım avuçlarımın arasına ve koyuldum yolarına
Yüreğime ok gibi saplanan özleminin alev ayazlarında, gecenin en kör vaktinde yazıyorum . kalemimde biriktirdiğim yüreğine dair en taze aşklarla yine sana geldim elimde sevdam , yüreğimde özleminle..Unuttuğum mutluluğun tadına varmak, atıp yanlızlığını yüreğimin en derin kuyularına orucumu senin yüreğinde açmaya geldim. Kapı eşinde sevdam diz çöküp gözlerine senin yüreğinde ölmeye geldim. Ölümü sevdanla karlışayıp hayalinle sevişen yüreğimle ile hasretini yakmaya geldim.gözlerimde hayalinle , gözyaşlarını yüreğinden silmeye geldim gül yüreklim

gül yüreklim , hırcin dalgalardan saklandığım dalgakırandır yüreğin . sevdalı yüreğimi korkusuzca mavi sularınına bıraktığım denizlerimdir aşkın. Sen, yürek gözyaşlarımı akıtığım corak topraların üstüne gökyüzünden bulutlar calan aşk yağmurlarını yağdıran hasret rüzgarlarımsın. Sen yüreğimde; sevdaya adanmış mecnunun son kelimelerisin .. yüreğimi yüreğine tutsak ettiğim son baharlarlarımın açan sevda gülüsün sen. Yüreğimde başlayıp yüreğinde biten bir sevdasın bende..

hayalerim bile inkâr eder oldu yüreğimdeki hasretini . geceler mi yüreğinde yavaş yavaş var olan yoksa aşkın mı bana olan ..hayallerinde yakıldım yüreğinde aşkının mahkumuyum prangalandım gözlerinde idamı bekleyen …Yüreğimin yanlızlığını kirpiklerinin darağacına asıp sana sarılıp sabahlamak istiyorum, karlı dağları düşürüp, özlemine, özleminin alevini söndürmek için yüreğime çığ üstüne çığ düşürdüm karlı dağlardan..Ama yüreğimin yangınını söndüremedim ..sönmesini istemedim zaten yansın istedim yüreğim aşkınla yansın kül olsun ve küllerinden yeniden doğsun anka gibi seni sevmek için . dudaklarından öpen her gözyaşın yüreğime kefen olsun ama sen kanayan yanlarını görme yüreğimin .. hasretin kangren olup saracak yüreğimi cüzzamli bir hasta gibi dökeceğim tüm uzuvlarımı yollarına ..

düşlerimi kaybetmeye alşığım ben gül yüreklim. Seni kaybetmeye alışırmıyım bilmyorum alışmakda bilmekde istemiyorum.sen bir gün beni bırakıp git sende ben düşlemeye seni düşlerimde yaşamaya devam edeceğim biliyorum. önce yüreğimden bir parça kaybetim bahar günü, ardından tüm düşlerimi. İlkinin acısını saklamış unutmuşken seni kaybetnin acısına dayanamam gül yüreklim bir denizin gölgesinde, masmavi düşlerimi gülüşlerine gömdüm . yüreğime sakladığım hayallini gecelerime astım . Her gece dualarıma ekleyip seni umutsuzluğumun umutduyla seni diledim ellerimi acıp semaya .. uykusuz gözlerime sürtüm seni ve geceleri uyutdum gözlerinde sen uyurken alem uyurken duların cıkamadığı semaya bu sevda cıkar mı
seni seninle yaşamak istiyorum . Ömrüme dizilen dağlara yüreğime atılan kör kuyulara inat ben sana varmak istiyorum . karinası su alan hirpani bir tekneyim sanki yelkenleri yırtık yine sana yelken acıyorum martı çığlıklarında sensiz her günü yüreğime kefenleyip sesini gecelerimden sessiz çığlıklarımla harf harf seni yazıyorum yüreğime..okuyamadın satırlarda …sevdanı kaç kez yüreğime yazıp kanattım olur olmaz saatlarde . sessizliğime yüreğimi sürüp “sesine cığlıklarımı yolladım… Güneşin doğmayı unuttuğu saatlerde ve yüreğini kanayan yürek yaralarıma merhem diye sürmeni bekledim . sarılmayana yaralarımın üstüne sensizliği mühürledim .

hayalinle sohbet etmeyeli cok oldu gül yüreklim sensizliğin çığlıkları bölerken yalnızlığımı ,demledim sevdanı hasretini yakan gecenin ayazlarında..sensizliğin aşinası olsam da geceyi besleyen bir sis gibi çöktü yüreğime yalnızlığım yokluğunun sen saatlerinde . Ama hicbir zaman sen uzaklardasın diye seni hayal etmek den vazgeçmedim. Adını ,gecelerime ;hasretini , bugünüme ve sevdanı yarınlarıma yüreğimi yüreğine mühürledim senin yüreğinde yaşamak için mutluluğu

bir gün gideceksen ve unutacaksan beni saçaklım;söndür yüreğime yaktığın tüm mumları .dokunamadığım saclarından ör boğazıma geçireceğim urganları . eğer tutmayacaksan sana düşen yüreğimi üşüyen ellerinle , dudaklarınla dudağıma sür ayrılığın sen kokan zehrini.yüreğinle at kurşunları .yüreğinle at ki ; yüreğim takılan şeref madalyası bilsin kurşunları, gönlüm onur bilsin yüreğinden gelen sevda kurşunuyla ölmeyi gül yüreklim …..

sevdasını yüreğime mühürlediğim adını dilime işlediğim sevgili; sen beni her çiçeğe konan gördüğü her baharı kıskanan kelebek bil ama ben senin yağmurlarında uçmaya geliyorum kelebekler yağmurda uçamaz gül yüreklim ben senin yüreğinde ölmeye geliyorum ve ALLAH ‘DAN diliyorum ellerimi semaya açıp senin gözlerinde kefenlenmeyi istiyorum sevgili...Ben senin gülüşlerine yanmadım ki , gidişinle seni ayak uçlarıma gömeyim. Ben seni sevdim saçaklım . üşüyen yüreğime dokun yüreğinle son bir kez. Sana vasiyetimdir sana kavuşmadan ölürsem naaşımı gözyaşlarınla yıkayıp sevdanla kefenlesinler ve bedenimi yakıp geçtiğin yollara savursunlar. Sevdanla kefenlesinler ki; rüzgarların savurduğunda üşüyen küllerim yüreğinde yaşattığın sevdana sarılabilsin ısınmak için gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder