hürriyet

4 Kasım 2011 Cuma

Hayalinle avunan bir denizicyim düşlerinde

Hayalinle avunan bir denizicyim düşlerinde
sensizliğn sessini duymak yeter korsan yüreğime
karinası delk bir gemiyim el salladıkça batarim yüreğne
yedi denizi aşıp bir gün mutlaka demir atarım gözlerinin deydiği yere

ayrılığa veda ettimiz anların iskeleseinden el salladıkça özlemine yelekn açan geminin ardından , bir sen yansır yüreğimin duvarlarına ., gönlümün sakladıkalrı cıkarken ayyuka ,biçare dönerim yanlızlıma. Yüreğimin semlarında kanat çırparken hayalin Bilirim ki aşkı hak eden yürekler yaşar . özleminde kavrulur yüreğim ,şiirlerimde yanar kalemim. ben seni sevdiğimden beri gözlerine akar denzilerim .

denizden koparılan parçalar balıklar gibi çırpınırken umutlarım .zaman attığım centikleri ayarım . Aşktır heryağmurda beni ıslatan ,özlemindir düşlerimde yelken açan.. Yoksul mutluluklar yaşarım beş vakit seni çağırken yüreğim ., geçici kavuşmların sarılışları ile avnur ruhum . ve yüreğimizdeki bekleyişleri suskularımızda saklarız .

özlemin beni bekledikçe sızımınayrılığın dipleri çöker yüreğimin denizlerine .aşıklar düşer sensizliğin çölerine , gül dikeni gibi gelip batar hüznümün üstüne bilinmedik denizler geçerim sevdanın haritasından, gül yüreğin diken gibi batar yüreğime . Uzar şiirlerim , yanar denizlerim göğsün de, aydınlanır gecelerim , seni düşünürken. Ben Sesini üstüme çekerim , sen olurum, ıslak bir aşkla, sana sokulurum.

Yokluğunun yoksulluğunundan bir nazarın ile sıyrılıyorum varlığının zenginliğne , aşkın geçerken ruhumdan, sen kar gibi yağıyorsun özleminin üstüne . Kırık bir kavuşmanın mutluluğu fiilizleniyor harman yeri gönlümde .son bahar yaprakları gibi sensizlği uğurluyor ekim , düşüyor sensizlik ,şiirlerime .gözlerimde hayalin ,kalemimde şiirlerin dolaşıyor . Sensizliğin koyundan demir alıyorum senli bir geceye yelken açıyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder