hürriyet

12 Kasım 2011 Cumartesi

ne zaman aşkı ansam aşkın adı sen olur .

Ey yüreğimin sancıyan yanı , yalnızlımın sessiz yanı , hasretimin alamı ,aşkın adı . görülmeyen rüyalarımın sahibi.
bitmeyen özlemim , özlem yangınım .hayatımın anlamı , aşkımın kaynağı .


hasret denizlerimin iyot kokusu ,ölüm gibi sessizce gir hayatıma ansızın ...gözlerinden geçeyim fırtınalı denizlerde , yüreğine ve yüreğinde ki aşkla mahkum et beni ...

şimdi ölme zamanı ,senden uzaklara götüren denizlere açılınca yüreğim ölmemek mümkün müdür ? gittiğim her limanda hayalin beklerken rıhtımda ve orda olmadığını bile bile sana bakmak ve düşer gözlerimden aşkın adı yaralanırım

ne zaman aklıma düşsen alkımsız kalırım,ne zaman senin hayalini görsem gözlerim ml çekerim gözlerime senin hayalini yitirmemek için ne zaman ay tutulsa dilim lal olur ve ben Seni sevdiğimi haykırırım sessizce karanlık denizlere . özlemine yaklaştıkca sen uzaklaşıyorsun …

zaten ben seni sana yakın olmak için sevmedim ki anlıyorum ki artık vakit sonuz bir ayrılık vaktidir . sevdamı asıyorum kağıttan yaptım geminin seren direğine ve bırakıyorum yüreğimin seyrine sana düşlerimi ulaştırsın diye...

gün doğumlarında gözleri nemli bir deniz kızıyla konuşurum seni

her satırında sana ilanı aşk ettiğim mektupları okurum ...

susuz deniz olur mu , deniz tuzsuz olur mu . nasıl susuz deniz , tuzsuz deniz olmada Sensiz hayatta olmaz benim için .ilk kez bir sözümü tutmadım Söz vermiştim denize , senden başka sevmem aşık olmam diye yaşarsam senin için yaşarım diye ölürsem de senin bağrında ölürüm diye ama olmadı tutmadım

seni gördükden sonra bir denizi sevdim bir de seni , denize sevdalıyım sen sevdam oldun ...
Gönül her zaman imkansızı severmiş ,hep uzak limanlardaki sevgiliye barkmış gözler . görmese de …

...

…../Düşlerim uykulu şimdi , özlemin karanlık , bulutlar kümelenmiş yüreğime ağlamaklı ve ben seni yazarım bir sevdanın kuytusunda gözlerimde sakladığım bir deniz varken. Seni gördüğümden beri hece hece satır satır seni yazar kaderim alın yazgıma .. Seni ne zaman özlesem bir deniz ağlar , ne zaman sen düşsen aklıma bir kanadında uzaklara gider zaman donar kalırım o an , ne zaman elime kalem alsam adını aşka yazarım …

ve aşkın adı sen olurrrrrr ne zaman aşkı ansam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder