hürriyet

29 Kasım 2011 Salı

Uykusuz bir rüyaya düştü düşlerim

Uykusuz bir rüyaya düştü düşlerim
Yalın sevdayı ararken yüreğinde
yitik bir cemre düşüyor gözlerinden ..
Sonra bir bahar doğuyor gecelerime ,
Ve denize dönuyorum 
sevda yağmurları yağarken iklimimize  ..
Bir  olurken yüreklerimiz ,
Bedenlerimiz hep ayrı düşüyor ..
ben sana kırdıkça dümenimi ,
büyüyor sanki aramızdaki mesafeler .
umudu deniyorum
hayaline bakarken
iki ayrı  satır başına düşerken sözcüklerimiz ....
bir olmayı başarabiliyoruz  iki ayrıaşk mektubunun son cümlesinde

Yürüyorum alabora olmuş bir denizin gözlerinde
fersah fersah kulaç atıyorum yüreğindeki fenerlere ..
her nefes alışımda biraz daha yaklaşıyorum sana
ve pruvadan bindiriyorum yüreğinde ki kayalıklara
batıyorum yavaş yavaş
gündoğumuna gebe bir gecenin içinde
uykusuzlığumu  özleminin en koyu rengine boyuyorum .
sevdanın en yalın halini resmediyorum gözlerime ..
özleminin baş harfi ile başlayan tüm satırları yakıyorum
mutluluğa ağlayan bulutların gözyaşlarında .
Ve denize emanet ediyorum yüreğimi ..
hayalerimiz batıığında ufukda ,
Birbirine  
karışmayan iki deniz gibi dönuyoruz yüreklerimize
Yol olmalı gözlerindeki saklı ışık 
 Yönü yitik Puslası kırık gemimin seyrine  .
Bir iz bırak hayallerime .
birbirne karışmış iki hasretin
sessiz çığlığında
hani olur ya yüreğim susarsa bir gün
öksüz kalan sevdama ,
bir mutluluk gönder tebessümden

bir hayal beliriyor gözlerimin sen yerinde
bozkırlarda yeşeren çiçek gibi .
gözlerimden yüreğime ekiyorum senli hayalleri
umudların yerine
suskunluğu sürüyorum haykıran denizlerime ,
milerce uzanana bir sevdanın
En sessiz yanından  sesleniyorum ..
kurumuş denizleri bıraktığım nemli  yüreğine ..



yüreğinde ki tüm susmalrı sende kat  hasretimize ,
ayrılığın en sumış haliyle geceleğim düşlerine .
ve yüreğimi yüreğine dokundurum ..
Seni seviyorum  
diye yzacağım göz kapaklarına ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder