hürriyet

29 Şubat 2012 Çarşamba

gel ölüm ile seni aldatmadan gel tut yüreğimden

gel ölüm ile seni aldatmadan gel tut yüreğimden


Uzaklarda bir liman olmanı isterdim her yürek seyrimde sana varmak için ... "isli eski bir fener gibi uzaklardan göz kırpmasını isterdim ... Bir rüzgar olmanı isterdim sana ulaşmak için açılan yelkenlerimi dolduran , gizli bir yol olmanı isterdim hüdayi yolu gibi sadece nasibi olanların bildiği fırtınalı denizlerde sığınmak için gittiği ... "bir yıldız olmanı isterdim ... En karanlık denizlerimde düşlerimin çıkmazından çıkıp karanlık sularımda parlaman için. Umut olmanı isterdim zemheriden sonra gelen bahar gibi yüreğimin kışlarına .... biliyorum titremezdi kalemim yokluğunun ateşinde yanarken bir bahar gibi gelseydin yüreğime ...

Seninle medusanın( bakışları ile tüm erkekleri taşa çeviren yılan saçlı kadın yunan mitolojisinde) gözyaşlarından buluşmak isterdim ,sirenlerin( odeseyanın eve dönüş yolunda rastladığı büyülü sesleri olan deniz kızları denizcileri sesleri büyüleyip gemilerin kayalara çarpmasını sağlayan) çığlıklarından geçerken. saçlarının lotus kokusunu, içime çekmek ve özleminin soğukluğunda nefesinin ateşinde pervana misali yanmak isterdim…

Ama istesem ne yapsam beyhude , aramızda koca bir deniz var yokluğunda buz tutmuş... özlemin ölüm gibi soğuk... üşüyor yüreğim , ellerim kalemim üşüyor...

Ruhum kara bir alevle yanarken ...ölüm gibi üşüyorum .
Yokluğundan arta kalan bir zaman kırıntısından sesleniyorum . Kirpikleri buz tutan bir denizin gözyaşlarından , en ateşli özlem mektubunu yazmak için ...
Bilirim, sevmek , özlemek, beklemek , beklemek ; yakmaktır yüreğini ölümün soğuk nefesinde .
yakıyorum kalemimi sussun diye artık , atıyorum ateşe özlemine dair kur kurduğum tüm cümleleri ve ……
Susuyorum


Sessizce yanmak için elmas misali ne yerde külüm ne gökte dumanım olsun diye ...nefesinde hayat bulmak isterken ...


hadi uzat ellerini tut yüreğimden. Geceleri yol gösteren yıldızım - günleri yüreğimi aydınlatan güneşim ol...hayat ol bana her ölüşümde yokluğunda gelmelerinle yeniden can vermek için .
Hadi çok geç olmadan gel ölüm ile seni aldatmadan gel tut yüreğimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder