hürriyet

9 Şubat 2012 Perşembe

ruhumun ağrılarının zirvesine süreyim aşkın gözlerindeki bakışlarını


Parmak ucu dokunuşlarının gıdıklanması var yüreğimin sol köşesinde aşk bağdaş kurup otururken gönül sarayımın tahdına .bedenimin kirliliğini temizlesin  semaya çıkan gözleri ıslak dualarım ,iliklerime kadar ılanmmışken aşkla
Yağmurlar dokunur yıldızlara göz kırpan denizlerimin nemli dudaklarına sahillerimde bir gökkuşağı belirir replikonu tutsak edilmiş unicornun ayak izine .kahve rengi gözlerimi dağlıyor aşk içime işliyor hücrelerime kök salıyor  yanlızlığımın tenhalığına düşen sen gibi büyüyor içimde her gecen dakika dalga dalga .
açık denizler kadar geniş yüreğimi dolduracak bir şeyin olduğunu hiç düşünmezdim ,aşka yakalanıp aşkın zindanlarında tutak olana dek şimdi göruyorum  dar geliyor acık denizlerim kadar yüreğim ve biliyorum ki evren kadar geniş olsada gerçek aşkın bir damlası bu sonsuzluğu dolurmaya yetiyor hayıflanıyorum yüreğimin yeteri kadar geniş olmayışından yeteri aşkla dolduramayışımdan (ama bunda şükür demi gül yüreklim aza kanaat etmeyen çoğu hiç bulmazmış)
yüreğimi  sonsuza açtım  aşkla doldur yüreğimim kanyonlarını azgın nehirler olsun asi gibi ters akan ve şellaleler gibi çağıldayarak aksın yeniden yüreğimi dolduran pınarların gözlerine cenaze saffına musalladan bakan mümin bedeni gibi ram olmuş yüreğim yüreğine .
Özlemlerim ayyuka çıkmışken göç eden kuşlara veriyorum yazdığım mektupları uykusuz gecelerimin ilk ışıklarında özlemlerimi kalemimin dar ağaçına asıyorum .denizkızlarına komşu umutlarımı topluyorum denizlerimden bir bir ,aşkın gökkuşağında kurduğum salıncaklarda sallasınlar çocukluğumun bayram sabahı çocuğu mutluluğunu tatsın beni bayram sabahı çocukluğumun umudundan mutluluğundan ayrı koymasın bırakıp gitmesein diye umutlarım 
..Yüreğimin esir tutulduğu aşkın zindanlarında bir yüz görümlüğü gönder bakışlarını , ruhumun ağrılarının zirvesine süreyim aşkın gözlerindeki bakışlarını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder