hürriyet

23 Mart 2012 Cuma

Gecenin bir yarısı yüreğimdesin ,

Gecenin bir yarısı yüreğimdesin ,
yıldızlar düşüyor gözlerime ,
özlemini yolluyorum kuş kanadında yüreğine ,
sana olan sevdam azıyor,
ve bir deniz  oluyorum,
kenttin sokaklarında,
gözlerim ıslak,
yüreğim sensiz sesiz ,
yüreğini yudumluyorum yüreğimde ,
yüreğini yudukladıkça  yüreğimde sen oluyorum,
senle doluyor gecelerim ,
yinede değmiyor ellerim hayaline ,
ıÜü
Gözlerine  esir ediyorum  bedenimi ,
Ben gözlerine düşmüşüm geceden öte bi vakitte

Her gün her saat,
Her an  gardiyanım olsun istiyorum gözlerin..

senin gözlerini çiziyorum yüreğimin duvarlarına  
her nereye baksam gözlerin görsün diye beni ..
sen Başka anlarda ve başka yerlerde baktığında,
gece sensizliği azdırıken yüreğimde
Birden bire ve gittikçe yüreğime saplanan sensizliğin içinde ,
bana bakan gözlerini istiyorum...

kirpiklerinin arasında damlalar akarken yüzünün deltalarına
,o masum cocuksu bakışlarınla,
yüreğime dolanan Gözlerini istiyorum  yokluğuna . ..

gözlerini çizdim yüreğime
seni senin gözlerinle görmek için
yüreğimi gömdüm yüreğine ,
seni sen gibi sevebilmek için ,
zamanın durduğu anlarda
seni sevmekden vazgeçmemek için
kalemim nasılda sen olup senli cümlerler
yazabiliyor şaşıyorum sensizlikde

 bilmem  neden
 yüreğim titriyor seni yazarken .
bir başka olurum
önce durulurum
sonra kabarır kabarırda kendime sığmam
taşarım sana doğru ...

kim oldugumu bilmeden
sana kırarım dümenimi ?
her rotam sana cıkar artık
demir atsın artık yüreğim gözlerinin limanına .

seslensene.
sessizce de olsa, 
bir ses versene
ben yüreğimi gözlerinde kaybettim
ses verde bulayım beni sende ..

Hadi seslen bana yüreğinle

De ki bana.
gözlerimde kaybettiğin yüreğinle ,
gel bana yüreğime ,..

bulutların üstüne uzandım düşlere daldım
 gecelerde  dolaştım bir yıldız çaldım
umutlarımı denizlere çaldım
 yüreğimden süzülen hüzünleri   saclarına sürdüm
dalgaların üstünde sabahladım
deniz kızlarının düşlerinde seni kucakladım
 düşümden düştü iltifatlarım lal oldu dilim
seni seviyorum gül yüreklim
Gün batımında    yüreğim sığındı yüreğine
bu  gece ellerin değseydi keşke  düşlerime
bir ses ver bir nefes yak  gecelerimi
al beni benden sen olayım

SENİ  senin kelimerlerin nasıl anlatırm bilmiyorum
SANA  sadece ''SENİ SEVİYORUM'' diyebiliyorum
SENİ  kendi gözlerimden bile kıskanıyorum
mil çekesim geliyor gözlerime yüreğimden 
 bu nasıl bir his bilmiyorum
anlatamıyorum kelimelerim yetmiyor 
bu hissi tasvir etmeye

denizleri yüreğime de  derseler
tüm çölleri yığsalar de  göz kapaklarımın üstüne 
kasırgalar gönderseler de düşlerime
söndüremezler aşkından yanan yüreğimi
Engelleyemezler sana bakan gözlerimi
Savuramazlar seni düşleyen düşlerimi
Gül yüreklim
SANA masallar yazıyorum  kahramanı olduğum
Sonu belli olmayan
SENİ  düşlerden   çalıyorum bir yüz görümlüğü kadar
SANA  yüreğimde ki dipsiz kuyulardan  sesleniyorum
  GÜL YÜREKLİM SENİ SEVİYORUM

uyuttum denizleri masallar ile
Susturdum dalgaları şiirler ile
papatlar açtırıdım sen gelirsin diye
bulutlar yüreğime damladı açan
umitlerim solmasın idye

hayallerin çaldı gecelerimin penceresini
sevdan düşlerimden  içeri girdi 
yüreğimi açtım sensizliğe
aşkın büyüdü içimde
 hasretini yüreğimde derinlere gizledim
aşkına  mağlup oldu özlemlerim   ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder