hürriyet

27 Mart 2012 Salı

Güneşi sensizliğin sabahına kurup yüreğinde uyandım zamanın yetim kaldığı günlerde


Seni " yüreğimde " bulmadan, karanlık gecelerimde  senin gözlerindeki yıldızlarla aydınlatmadan önce hayallerimi ,ben ne isyanlar kustum dilimden .  yüreğimi elleyen  gözlerini yüreğimdeki  tüm yaralara merhem eyledim bakıslarınla . Sevda  dair tüm hayalerimi yarınlarda kuruyorum artık.akıllılar gibi  sevdim  seni ve seviliyorum delicesine  ! sevip seviliyorken sensizliğe hüküm giydim...kavuşmanın gölgelerinde.

seni umut ederken  düşmüştüm sensizliğin  uçurumlarında dipe vurdum. Dalgasını yitirmiş deniz gibi mühür vurdum kalemime. Güneşi sensizliğin sabahına kurup yüreğinde uyandım zamanın yetim kaldığı günlerde.  Gülüşlerinle gelen baharlarıma  kendi ellerimle dikdim tek tek petunyaları. Petunyalar umut demektir sevgili Bir gün sevdamızın çiçekleri açsın istedim  yüreğimde umutdan yana .geceleri asıp  kirpiklerimde yanlızlığımı bileyip yüreğimde  sensizliğe pusular attım . Yüreğimin etrafına güller ektim . gül yüreğindeki  düşlere  acılara hayallere yarınlara ortak için . Kimse benim için ağlamadı sen gibi . Düşsem yüreğine ,uçurumlardan kavuşsam hayaline.

yaralarıma merhem diye sürdüğüm bakışlarını pusla bildim rotasını kaybetiğim sensizliğin sularında seni yaşarken sensizliğin ortasında sen bilidm hayalerinde yüreğimi okşayan saclarını .. Ruhumda hep seni aradım . Kalemini kırdım yüreğimin. Sensizliğe inat tum denizlere inat kırık dökük teknemle yamalı yelkenlerimi acıp geliyorum sana doğru . Hakk’dan hakkım  olan   yüreğini  istiyorum yüreğimin yanına .Evet,  seni bukadar sevip istemek suçsa suçluyum..Cezama razıyıp  ver hükümünü gülyüreklim  yeterki gözlerin celladım olsun...

Hiçbir zaman "seni sevmekden vazgeçmiyecem .gözlerinin boynumu vururken bile   sevdanı yaşadım sensiz .Gitse deartık şu sensizlik bitse .yüreğimde ölse . " gözlerini  " şakağınna dayayıp vursam   yanlızğımı . Ve artık kavuşsam sana ve artık tek bir cümle yazmasam sensizliğe dair
........................

karanlık geceleirn arasında seni seviyorum. Başkasını seninle   unutmak için değil; seni " sen " olduğun için seviyorum. Yaralar içindeki yüreğimi iyileştirmek için sevmedim seni. Seni, yüreğim diye sevdim. Sana bir gün gelmek için ; seni " uzaklarda "yüreğimde yaşamak için sevdim.sen yüreğimin en farklı yanısın .. deniz Duruluğundaki gözlerini..Yalın ve sadeydi bakışlarını.süslü kelimlerle anlatmadığın aşkını , yüreğinin  en sade  halini sevdim seni....ve ölene kadar da. Sevmeye de devam edeceğim. Gözlerinin yamaçlarına uzanıp yarınlarımıza umutla bakıyorum. yaralarımı senin sevdanda sarmak için sevmedim seni. Ben seni " yüreginin sadeliğinde  " sevdim.yarınlarını yarınlarım , yüreğini yüreğim biliyorum.

seni bedenin için sevmedim ben . Ben  deniz feneri gibi gecelerimi aydınladan yüreğini sevdim. Ben senin imkansızlığını sevdim. Ellerinin varlığını bilmeden ellerinin sıcaklığını sevdim  hayalinin Cennete ceviridiği odamın karanlığında sevdim seni  ..denizlerimin    yakamozlarını gözlerindeki ıslak denizlere  serdim. Seni sevmek; bir heves bir tutku  değil.bir öpüşle  tüketilecek  ayak üstü arzu değil sana hissetdiklerim. bedenimi ateşlere verecek   kadar sevdim seni ayazlarda .  bu bi taahut yeminden öte. Ben senin bedenini değil bedenime gülümseyen ruhunu sevdim.   yangınlara  gitmek korkmayacagım günahlarını sevdim. Ben seni " sen olduğun " için sevdim. Kavuşmalarımızı hep erteledim dünlerde . Kavuşsak belkide içimizdeki büyük sevdamız ölecek.. Biz  özlemlerin içinden umudu yaralı cıkarıp imkansızlığın içindeki kavuşmalara sarıldık. Tek nefeslik sevdaların öldüğü sabahlar da ben senin yokluğuna uyandım. Karanlığı giyinmiş gözlerinin güneşinde , kirpiklerinin gölgelerine  uzandım. Ben sana bir gün gitmek için gelmedim. Ben senin imkansızlığına rağmen seni özlemenin güzelliği için  sevdim seni..Ben senin bakışlarında  ölmeyi , ben seni yorgun sabahların çiğ tanesi düşmüş gül yapraklarında seni özlemeyi seni beklemeyi ve gözlerinde gökkuşağını hayal etmeyi sevdim. Gözyaşlarının  yüreğimin çorak topraklarına yağmur diye düşüşündeki toprak koksunu sevdim. Yüreğinde olmanın güzelliğini saçlarının rüzgarlarla dans edişini , hayallerinde bana sımsıkı sarılmanı  ayrılıkla inatlaşmasını sevdim. kısacası; BEN SENİN YÜREĞİNDEKİ YÜREĞİMİ VE GÖZLERİNDEKİ DURULUĞUNU SEVDİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder