hürriyet

19 Mart 2012 Pazartesi

güneşin gölgesi düşer sesizliğe yanızlmış mektuplarıma .

güneşin gölgesi düşer sesizliğe yanızlmış mektuplarıma .

Aşk aleminde dolaşırken ruhum gel tut yüreğimi
umutlarımı yeni umutlar beslerken gel yak nefesinle bedenimi
beklemeleri beklerken zamanın zaman aralıklarından  süzülen özlemsin sen
yüreğine sevdali  yüreğimle ,yazdığım şiirlerimlerideki ahenksin sen 

sensiz gecelere düşlerin iner ..gecenin  kızılğına uyanır düşlerim ..gözlerimde nar ekşiliği tadında bir sabah denizler şımarır yüreğimde ... Kendi  denizlerimde boğulrum  sensizliğin sesini dinlerken ağustos böceği ötüşlerinde .susuşum ihannettir kalemime .sana sevdali bir yüreği dokunduruken aşkın alev rengi mürekkebine . Her sabah yüreğimin bozkırlarınd aşkın yeniden filizlenir her gece öldürdüğüm  hasretin yeniden dirilir .,kirpiklerinden süzülen geceyi tuyorum en katransı yerinden ve sürüyorum hasterinden kanayan satırlaımın arasına.denizler çöker senizken aşkımın sığılına  Yağmur bulutlardan  paragraf başlarıma yokluğun olamasa gül yüreklim sensizliğe saplanan satır arası boşluklarda buluşurdu  bedenlerimiz .tüm  lugatların anlamını yitirdiği bir yerde özelemnin ateşinde üşürken bedenim , denizlerimin meltem esintilerindan süzülen ılık nefesin ısıtır yüreğimi
Gecenin gün doğumu sancılarında gülerim gözlerime sürülen yüz görümlüğü hayalinle ve hayalini sürerim ararat dağı yanlızğı ağrılarıma .ruhum  beklerken ruhuna  ulaşacağı günü, bir dua uçururum hu lar içinde  kumru kanadında semaya sensizliğin sesi çarpınca kalemime bir ateş yankılanır yüreğimin sen tarafında ve güneşin gölgesi düşer sesizliğe yanızlmış mektuplarıma .
Yüreğimdeki gönderilmemiş mektupları gözlerinin kapaklarında saklı tutyorum , gözlerinin pınarı akınca  yüreğinin bentlerini taşırsın , aksın yüreğimin denizlerine  , yüreğinin nehirleri  okuyabilesin diye yüreğimin mektuplarını  .
özlemin saraken yüreğimi . yıldızlara yüklüyorum düşlerimi..dualrın kabul oldugu bir semaya yoluyorum , bir bebeğin tebessünde
. düşlerim yelken oluyor yokluğun rüzgarım ve demir alıyorum yüreğinin denizlerine yüreğimin limanlarından . ve gül yüreklim gül yüreğinde bir goncanın üstünde  bir çiğ damlası olmaya geliyorum  yanan denizlerimden geçip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder