hürriyet

28 Mart 2012 Çarşamba

Senin gözlerine emanet edip yüreğimi ...senin sensiz hayalinle yaşamaya gidiyorum

Senin gözlerine emanet edip yüreğimi ...senin sensiz hayalinle yaşamaya gidiyorum


uykusuzluğumun ortasında sana uyandım bügün . sevdana dair tüm umutları denizin köpüğünden balonlar yapıp yüreğine gönderdim . Bugün yüreğime aşkının gülünü yeniden ektim gül yüreklim . Yüreğimin çorak  topralarını  umutlarınla suladım . Hasretinle yanan bedenimi geldiğinde sularsın diye   çöllere, bıraktım sevdanı sana kanmasın geldiğinde diye ,kavuşmamıza çöl kumları şahit olsun diye.

hayalinin gölgesinde üşüyorken yüreğim özleminin yangınlarıyla yanıyorum.  Düşecek olsam  senden uzağa yüreğine tutunuyorum yüreğime ektiğin gülleri kokluyorum .sensizlik artık çekilmiyor ..Hasretin çekiyor beni senden  yana  .hasretini  giyinmiş denizlere yüreğimi bırakağım  bırakacağım. Her dalgada beni araman için .Her nefes aldığında umuda gülümseyip senin gözlerine teslim olacağım...

Bu gece hayallerin asacağım ..Yıldızları gecelerden ödünç alıp  düşlerine bırakacağım sen uyurken..seni  yıldızlardan izleyecegim..gül yüreğine  dokunmak, sevgini i icime almak istiyorum ..gül yüreğinin kokusunu  saclarına iliştirsen. Ve Saclarının  kokusunu icime ceksem  yüregimi bıraksam yastığına  düşlerimle birlikte ...Sen düşlerinde oynaşırken kelebek kanatların da ben uykusuzluğum uykusnda  seni arıyor olacağım...bu yürek , bu beden sevmeyi senin    hayalerinde öğrensin , yüreğim  senin gül yüreğinde yer bulsun ...Sen aldrıma yanlızğıma ...ben alışğım sensiz yaşamaya ...yeter ki sen gönül koyma Gönül bahçeme hazanlar dolsa da bırak sıcak nefesini yüreğimin buz dallarına ...yüreğim  kanasa da bırak ben yıkarım deniz sularıyla sevdamın kıyılarını ...yeterki sen  üzme kendini yüreğinde doğamadım diye ...Sen uyurken yüreğimin sıcaklıgını düşlerine bırakmış olacağım gül yüreklim
Bugün, yüreğime bir gül ektim..En güzel aşk şiişerini kalemine ezberletim, son  bahar yağmurlarıyla umut ektim yarınlarıma.  Düşüncelerinin sesini duymasam da uzaklarda seni düsünürken ben rüzgarlara seni sevdiğimi fısıldayacagım gül yüreğine . şuan bu yazıyı okurken  benim için cicekler ektiğini biliyorum düş tarlarına..Ve sen ne zaman beni düşünsen onlar bana senin düşüncelerini getirecek denizin iyot kokularında...Uzaklardasin biliyorum..Mesafeler ırak ve yollar tuzak ..geceler karanlık Ama her karanlıgın icinde bir ısık saklıdır . Senizliğin zifiri karanlıgını  düşlerine  bıraktığım yıldızlarla aydınlatacağım. Sanma ki sabahları sensiz denizlere gülümsüyorum...Sanma ki sen yoksun diye sabahları yüreğimin  perdelerini  kapalı olarak bırakmıyorum güneş doğmasın diye ..ben senin gecene gölege olmasin diye her gün senin icin perdeleri güneşe çekiyorum...Senin beni uzaklarda olsan da sevdigini biliyorum benim seni sevdiğim gibi... beni  soluğunu nefes diye,  şeker diye sevgimi  çayına kattığını biliyorum...Gül yüreklim , seni seviyorken senin de beni sevdigini biliyorum Seni seviyorum gül yüreklim.mehtabın  gecelerini , güneşin gündüzlerini sevgimin  yüreğini   sıcak tutsun ..Senin gözlerine emanet edip yüreğimi ...senin sensiz hayalinle yaşamaya gidiyorum

sen sisli  yaz gecelerimin yanıp sönen  ateş böceği  , denizlerimin iyot koksu , bulutlarımin gözyaşı ey sevdiğim kadınım . Çatlamış toprağın bir damla suyu beklemesi gibi bekliyorum seni . Ne zaman gece çökse yüreğime yıldız yıldız yanan gözlerin doğar yüreğimin gece tarafına  .

Benfırtınalı denizlerden cıkmış  yorgun bir balıkçıyım umutları  yırtılmış,  mavidir benım rengim, rüzgarlar savurur gider yanlızlıklarım  senin oldugun  diyarlara.
ağustos ta kar yağar yüreğime , üşür özleminin yangınları bile .  sensizlik bir sis olup çöker gözlerime. Çökem kalk ey sis sevdamın  denize ! çökersen eğer dümeni kırık bir gemi gibi   rotasını doğrultamayan kaybolur giderim başı sonu olmayan denizlerde Senin  gülüşlerinde  açar baharımın  ilk çiçekleri yüreğimde ! .. saçlarının lotus kokusudur denizlerimden  çiğerlerime dolan .seni sevmek, yere düşen kar tanesi kadar temiz , evladına ağlayan bir annenin gözyaşı kadar acı , yeni doğan bebeğine  gülümseyen annenin bakışları kadar sıcak 
Ben seni bir deniz gibi sevdim ,  gül yüreklim ,bazen başımda kara bulutlar gezer , bazen fırtınalar kopar ruhumda  dalgalarım yıkar etrafı  bazen sularım kaparır gelgitlerim artar sensizlikde bazen sularım yanar gun batımlarında  bazende  mehtabın güzelliği, yıldızların ışıltısısını yansıtır sularım dedimya ben seni deniz gibi sevdim gül yüreklim .  sen gül yürelim rüzgarlarımın  soluğu, denizlerimin tuzusun . Umutdumsun aşkımsın sevdamsın sen hem sılam hem vuslatımsın .. baharda yağan yağmurum yazın güneşim kışın ayazımsın sen gül yüreklim   .gözlerimin sevinci,  yüreğimin yanan yanı  ruhumun üşüyen kısmısın
sensizliğin coğrafyasında , kıyılarını bilmediğim bir denizin adın saklarınız haritalarımda  yüreğim çarpar kayalıklara gömülür  karanlık sulara... rüzgarlar susar  ay  susar , yıldızlar susar, feryadım susar  , sensizliğim şimsek olur  çakar , sel olup akar  çığlık olur avaz avaz haykırır ....bu gece güneş doğmaz sabah olmaz artık ,hayalinde gitti gözlerimden  yüreğim yetim kaldı ...
sensizliğin  katranı damlıyor  kaleminden kağıda , gecenin karanlığına düşüyor hüzümün üstüne  .... Her gün daha da  büyüyor  yüreğimdeki sevgin sensizliğe inat ... hasret içinde  de olsam  seni  özlemeyi seni düşlemeyi sevdim.çölde yağmur kutupda güneş gibi sevdim seni ..

sensizlikde yazılan şiirlerim mektuplarım hüzünlüdür .  kalemim  yanlızlığımın yangın yerine dönmüş  düşlerini kusar
bir  bebek tebessüm mü   saf kal düşlerimde . ben sensizliği götürdüm nereye gitsem yüreğimde . Ne zaman gözlerini   düşlesem  yelkenlerim rüzgarlarla dolar   mavi umutlara acılmak için ; yağmurlar yağar çöllerime  yıldızlar parıldar gecelerime .

; içimdeki solmuş çiçekleri sula göz pınarlarından yarım kalan yanlarımı tamamla . Körpe bir fidan gibi   sevinçlerini kök sal  yüreğime... sevdamın   çiceğimin pınarı ,   özlem  yangınlarımın alevisin  … ekmeğim , suyum, tuzum , aldığım nefesin  ,  … sen yüreğim  düşlerim umutlarım kadınımsın gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder