hürriyet

13 Mart 2012 Salı

yağmasın gözlerin bilirsin kelebekler yağmurda uçamazlar



adın konulmamış bir his var bugün içimde  ..bulutlar serili sanki ayaklarımın dibinde  ve gökkuşağı rengiyle süsülenmiş gökyüzü.kurban bayramı arifesindeyim sanki ..bıçak boğazıma dayandı  dayanacak .dualar ediyorum yarım cümlelik bin nefeslik ..
içimdeki ölü duyguların dirilişi için bir sur üflüyorum bu üfleyiş ya kıyametim olacak ya yeniden doğuşum. Melekleri kıskandıracak bir nur o nurun üstünde nurunalanur istiyorum ..belki çok erken diliyorum yada çok geç kaldım dilemekte bilmiyorum ..ben bu nurlu aşkı yaşarken senine bir alfabedeki harfler gibi yan yana olmasını istiyorum  bedenlerimizin..ama seninle biz bir sandıkta saklı duran bir aşk mektubunun iki ayrı nüshası gibiyiz ..dullarım cennette kupra bahçesinde saf tutmuşken , yüreğimde geçmişten kalma naftalin kokusu..

....

biz seninle hiç zaman kavuşmayı ,birbirimize sarılacağımızı düşünerek sevmedik ve geçmişi yorgan yaparak sarılmadık geleceğize, biz seninle  umudun araladığı perdeden baktık aynı aşka farklı ufuklarda  .. hep yüreklerimiz aradık , ruhlarımız birken ant bahçelerinde ama hiç zaman kavuşmayı  aramadık.Çünkü biz birdik , sen ben değil bizdik gavlubeladan beri ..İşte bu yüzdendir sana gelmelerim işte bu yüzdendir seni sonsuz sevmelerim ..

ne yaşamak gerekirse aşka dair yaşayalım ne yazılması gerekirse yazalım , ne söylenmesi gerekirse söyleyelim

gerçekse gerçek olsun , masalsa masal , yalansa yalan lakin ne olursa olsun  şu yalan dünyada  beraber olsun ..özlemi de kabullenelim ayrılığı da nasıl seviyorsak birbirimizi nasıl kabulleniyorsak yüreklerimizde aynen öyle.
Kelebekler havalansın yüreğindeki bahardan ama yağmasın gözlerin bilirsin kelebekler yağmurda uçamazlar

1 yorum: