hürriyet

21 Nisan 2012 Cumartesi

bent ör kirpiklerinin kenarına

bent ör kirpiklerinin kenarına





Söylesene ey hüzünleri içinde saklı gülüşlerim ,
Hangi denizin
Unutulan kayıp kıyısıyım  ben.
Hangi kayalıklarda battı cümlelerim ?
gözlerinin buğusunu kirpiklerinde saklayan denizlerim

Söylesene..

ben şiirlerimde özlemimi  öldürmeye yeltendikçe
Daha kaç kalemi darağacına çekeğim .
ayrılık ruhuma  gece gibi çöktükçe
Hangi sözcükler yardımcı olurda
Temize çekerim yüreğimdeki adını

Bu kaçıncı  gece sensiz ,
Bu kaçıncı fırtına rüzgarsız ,
martı çığlılarındaki hüzzam notadır nefesin

Hangi uykuya denk gelir  ki düşlerim


Nasıl bir uykudur bu gecemdeki



Tek  bir düşüne denk gelmez uyanışlarım a



Gecemi kapatan güneşin perdelerini yırtmaya niyetleniyorum

Bir deniz düşüyor yüreğime

gözlerinin buğusunu kirpiklerinde saklı olan

.

Cümlelerim seni anlatıyor dalga sesleri arasında

Ben kalemimi kırmak isterken

Gözlerin düşüyor denizlerime

.

 sorguya çekiliyorum yüreğimi  ayrılıktan yana



yanıtı ne olursa olsun



kalemim yetmiyor artık seni anlatan sözcükleri yazmaya



martılara ağır geliyor artık verdiğim mektuplar





bir şişeye koyup sana dair tüm kelimelerimi bırakıyorum denizin kucağına akıbetini bilmeden




deli gibi yüreklerimiz biri biri için çarpsa da



  aylıklar dahil edildi sevdamıza





bent ör kirpiklerinin kenarına

ulaşmasın gözyaşın aşkın kıyısına



bu aylıklar özlemdir sevgili

özlemek sevmektir

 

Soğuk bu gecesinin sabahında

 Sen olmasan da yanımda

Ben seni bekleyeceğim gözlerimde bin umutla

Yarında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder