hürriyet

16 Nisan 2012 Pazartesi

Gece boyunca hayallerine yenik düştü gözlerim .

Gece boyunca hayallerine yenik düştü gözlerim .
sensizliğin soğuk elleri değdi yüreğime
hasretin sızıdı gözkapaklarmından içeri.
düşlerimden öte gidcek yer kalmadı .
acık denizlerde karaya oturdu gemim
ama yılmadım kürek çektim .
sensizliğin sularına …

şiirlerim sana giden yollarıın kapılarını açar,
ve bir masal yazarım ..
kaf dağının ötesinden
uzatırım ellerimi saçlarına düşlerinin içinden ..
özlemine aşılmak zor korkarım ölümüm olacak birgün ..
bir ezanında duyacaksın selamı ..
damla damla düştüm gözlerinden ..
yinede akmadım yüreğinden
ecelim olsada özlemin ..
vazgeçmedim seni özlemekden …

bakışların kanatır kabuk baglamış yaralarımı ..
kalemin lal halidir sana yazan mektuplarımı ..
siyah gecelerde düşledim seni
dalgalara yazdım sevdanı özleminin yüreğime çöktüğü saatlerde..
Ama bıkmadım usanmadım seni sana yazmak dan ..
ortak bir paydada buluştuk yüreğimize biçilen ayrılıkdan ..
vazgeçmedik birimizi sevmekden özlemekden ..
ve vazgeçmeyeceğiz
Çünkü biz ayrı benden de tek yürekğiz..

..
Aşk’a kanat açtı yaralı yüreklerimiz..
Aynı gökyüzünde olmasada kanatlarımız
Aynı rüzgarların saçlarına işiltirdik sevda kelimelerimizi..
yanlızlığın soğunda yüreğim
özlemi özledim ölümlerin uğramadığı kentlerde ..
Düştük uçurmlardan kırıldık dağıldık
Ama yenilmedik ayrılığa

Vazgeçmedik.. çünkü ayrı bedende ..
Biz bir’dik..
İki çiğerde solunan ten nefestik..

Gözlerim di yüreğine bakan
özlemindi yüreğime yağan ..
belki bu yüzündendir sabahlarıma koyu siyah bir sevdanın doğması ..
Hatırla sevdam
kuyruksuz uçurtmlarla sana yoladığım aşk mektuplarını
söyle okuyup hasretini ağladın mı
vakit susma vakidir
sus ey yüreğim
bilirm zordur yarı özlemek ..
yar dan ayrı düşmek
lakin vakit dar ömür kısa
sus ey yüreğim …

zordur seni düşlerden ayırmak
ayraçların tükendiği bu gecede..
gecenin siyahından ayırmak gözlerini ..
kaçıncı özlem bu yüreğime dolan
kaç ölüm gözlerinden ömrüme akan
ruhum kayıp saçlarının arasında ..
sensizliğe rehin yüreğim parmaklarında ….
Ve susuyorum sana yazdığım cümlelerde ..

sensizliği kanat düşlerimde ..
yaralarıma tuz bas kanat
bitmesin senli kanamalarım
sensizliği cıkarıp yüreğimden sana soyunayım

yüreğime sığdırmayı başardığım yüreğimin sahibi
bakma öğle hüzünkar bilyelerini kaybetmiş cocuk gibi
bırak umutlarını rüzgarla dolan yelkenlerimin içine
beraber gidelim özlemin uğramadığı ülkeye..

yanzlığın karanlığına inat
Gözlerindeki mumları yakmaya devam et ..
yüreğimi aydınltasın
Kabul olmuş bir dua gibi sev beni ..
bir gün bu ayrı iki benden birleşecek
buzuların gölsesinde eriyecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder