hürriyet

26 Nisan 2012 Perşembe

Kalbinin kırıklarını koy avuçlarıma


Kalbinin kırıklarını koy avuçlarıma



denize  yasladım 

Yorgun bakışlarımı
bakışlarından toplar yızdız çiçeklerini


Martı kanadında 

Doluna  gönderirim dolunayda

Sevdiği interaya versin diye

Dudaklarımın sukutunda saklı 

Kalbimin çığlıkları

Kalbinin kırıklarını koy avuçlarıma

Birleştireyim  sıcaklığımla
Denize dalarken gözlerim


Gizemli Maviler  sızar düşlerime

Tahta bir iskelenin ayağını saran yosun gibi

Kucaklar  uykularımı

Titrek  yakamozlar içinde ileryen gece

Dudağından içeyim ummanları

Koynumda büyüttüğüm yanlızlığı öldür dokunuşlarınla

Fırtınalara dayanıklıyımdır bilirsin

Karinası delik deşik bir  tekne ile kaç kez  geldim limanına

Asi denizleri ehlileştirerek

Peki sen ne kadar dayanabilirsin

Benim isyankar yüreğime

Gözlerinden düşerken  denizler

Göğüsünde sakladığın hazineleri

Hiybe  edermisin korsan  yüreğime
ben ömrüne sunarken ömrümü
ağlamaklı gözlerine bakarken


Denize  sürdüm ellerimi

Gece sendeleyim düşerken

Şafak vakti

Aşkın  güllerini yetişdir gül yüreğinde

Aşkı koklarken  teninde

Gelinciğin narinliğinde  yasla sol yanını  sol yanıma

Ben yüreğine düştüğümde yağsın  nisan yağmurları

Yüreğine  gül yüreklim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder