hürriyet

7 Nisan 2012 Cumartesi

sana ait olan cümlelerim hiç bitmesin ve sen benim ıslak denizlerim olmaya devam et


sana ait olan cümlelerim hiç bitmesin ve sen benim  ıslak denizlerim olmaya devam et

yavru ceylan gibi ürkek,  bir deniz gibi çıplak … tüm umutların tükendiği yerde yeniden umutlanmak gibi , yada zemhirinin ortasında yeniden filzilenen bir papatya gibi Öylesine yakınsın ve öylesine uzaksın  ki bana
nerden baslasam nasıl anlatsam , sana seni , senin cümlerinle seslenerek yazsam . Hangi kelimeleri en fazla kullanırsın gül yüreklim ,hangi kelimeleri seversin . yüreğine ait kelimerin varmı , yüreğine kendi kelimeriyle seslenmemi istediğin. Tüm bunları düşürken  kar altında kalmış bir serçe gibi üşürüm sığınacak bir sacak bulmak için çabalarım sahi yüreğinde sığınacağım bir kuytu varmı ?

söylemem gereken o kadar cok aşk  dair sözcük varki  sana .. Belki de tek bu sebeple, sana yazmak  bu kadar zor geliyor bazen sana uygun cümleleri kurmak o sözcüklerin içinden
sevdan bir okyanus bense bir nehir damla damla sana akıyorum kalemimin ucundan .


 sana ait olan cümlelerim hiç bitmesin ve sen benim  ıslak denizlerim olmaya devam et … yokluğunu varlığınla değiştireceğim bir gün yüreğim attığı sürece gül yüreklim sana kavuşamanın zamanını arayacağım

“ Aslından uzak kalan kişi, gene buluşma zamanını arar.” M.C.R

Bende senin arayacağım

“deniz gibi engin ve derin …
takvimden  sararıp düşen yaprakların  yeniden yeşermesi gibi …
üşüyen nefesine  düşlerinden uzanıp  titrek öpcükler kondurmak  gibi

Bana öle yakın ve öle uzaksın ki  gül yüreklim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder