hürriyet

8 Nisan 2012 Pazar

Seni özledikçe aşkın tohumu serperim gönül toprağıma

Seni özledikçe aşkın tohumu serperim gönül toprağıma

Hummalı düşler kurdum yarına , ışığım oldun karanlıklarıma
yüreğimi sana koşturdum rüzgarlarla , yağmurların yağdı bozkırlarıma

Nefesini gözlerimin buğusuna mendil eyledim ,bakışlarının altında kış güneşinde kalmış kar gibiyim
seninle bir tek an için can ve tüm bedenimi yollarına sererim

tüm umutlarım tükense de seni beklerken , güneşle birlikte umutlarımı sen olacaksın yine yeşerten
aşkıma düşe de ayrılığın gölgesi , sensin ruhumdaki her acıya dayanmamın tek sebebi
özlemin zehirlese de yüreğimi, gözlerinin neminden yaparım panzehirimi
yarınlarım isterse hazan olsun, yeter ki yüreğime seninle bahar dolsun.

Seni özledikçe aşkın tohumu serperim gönül toprağıma ,

Yeleken açarım bilinmeyen rüzgarlarda bilinmeyen coğrafyalara
yüreğim senin attıkça ,uçurtmalar uçurum umutların ufkuna
bir bebeğin tebessümü kadar güzel , bakışları kadar saf olsun isterim aşkımız
bırak bilinmeyen , bir yerde söylensin adımız, sıradağlarda yankılansın şarkımız .

kabul olunmasa da dualarım , gerçekleşmeyecek olsa da dileklerim ben hep seni isteyeceğim
bütün mevsimlerden vazgeçtim yüreğime düşürdüğüm cemrelerin açmasını beklemeyeceğim
dünlerimi, yarınlarıma düğümledim gözlerimin perdelerini çekip , yüreğimi yüreğine kilitledim
kırdığım kalemimi tamir ettirdim bir marangoz çırağına , aşkımın resmini çizdim şiirlerimin başlığına .

gözlerimde yakamoz ışıltıları yüreğimde okyanus dalgaları
hummalıdüşlerimde gözlerinden akan yağmur damlaları
Her gün özlemine yazılan Şiilere bir yenisini ekledim
Seninle bir dakika için tüm ömrümden vazgeçtim GÜLYÜREKLİM





Bir tohum gibi düştün yürek toprağıma



Ey aşk diyarının yarı ,gülün bülbülü , gönül yarelerminin merhemi .gülüşündeki ışığın aşığım. Yüreğime girdin hayatıma geldin, sevindirdin. Kendimi bildim bileleli yaşamım boyunca hep seni aradım şimdi tam bulduk ve kavuştuk derken, yine ‘ bir serap olup kayboluyorsun gözlerimde ama ne olusa olsun seni hep seviyourm özlüyorum saçaklım.

Hiçbir fani , hiçbir yürek sunmadı senin sunduğun sevgiyi . kapının eşiğinde sana bakan bir dilneci olsam mutlu, huzurlu.aşkının aşığıyım , çok çabuk mayalayandı yüreğimde gözlerinin yakamozları . Dilerim yaratandan hep var olur yüreğimde sevdan …

Bir tohum gibi düştün yürek toprağıma. Aşk güllerini yeşerttin gönüllerimizde.sevdin ,sevdirdin sevindin sevindirdin ,mutlu ettin aşka doyurdun ruhumuzu . Kat kat özlem oldun kuşattın senden ayrı yanlarımı. ayrılığa , umutsuzluga köstek oldun, kurtardın uzaklardan bizi. Güzelleştirdin kalbimizi.

Kimsenin bilmediği bir dil öğrettin. Aşkın dilini,yüreğimin saklı yanlarını keşfettirdin .. Zincir vurup kaçmasın diye nasıl bağlanırsa asîler bir köşeye, , sen beni yürekten bağladın yüreğine . gözlerinde coşkun bir deniz getirdin. Engin bir sevgi ve dev bir sevda dalgası getirdin . geçici hevesleri değil, yüreğime nakş olan bir sevdayı getirdin .

Bayramı müjdeleyen bir arife gibi seni görmek sana bakmak geleceğini bilmek . Ama her kavuşmak yeni bir gidişinin, elvedâ cümlesinin başlangıcı . Duygularım kabarıyor deniz misali , bugün denilerime seller karıştı. Sevgiyle korkuyu birbirine karıştırdım bugun .

Sen bir bulut,ben bir tarla yağmura hazırladım yreğimi umut umut gözlerinin gölgesinde .. Sen han oldun , ben bir yolcu . gül yüreklim , aşkla, şevkle misafir ettin yüreğimi yüreğine . Ne inciler, ne sırlar, ne yıldızlar gizli yüreğinin dehlizlerinde

Bir hiçlikteydi yüreğim senden önce . Şimdi sayende siyah bir inciyim bir mideye içinde saklı .Dalgıcım oldun. O inciyi çıkardın içimden. Özleme tahammülü öğrendim seninle. Her zorluğa direnmeyi ne kadar uzak olursan ol seni sevmeyi öğrendim ., Senden tek isteğim, yüreğimi yüreğinde saklamandır.

Zaman zaman kapansa da gözlerim,ben hiç uyumadım yokluğunda .. gözlerindeki ışıkla gönüllümü aydınlattın, gönül defterinde tertemiz sayfalar açtırdın güller gibi. Bir gülden geçtik, gülüzarlar bıraktın zemherilerime hasretin ile yaktın, özleminle kendine yaklaştırdın. Aşkın Rengine boyandık, hayalerden gerçeğe ulaştık. Ölüm yok gayrı,bize . Yûnus emre gibiyiz. “Ölürse ten ölür / Canlar ölesi değil!..”

Sen çölerime vahaları getirdin . “seven bir kalbin sahibi sen, seni her gece özleyen hayaline sarılan ben ,.damladın ruhumu abu hayat gibi . “Bir zerrende , aşkımıölümsüzleştirdim , çöllerden denizler cıktı bir kum tanesini inciye dönüştürdün

Ayırlığın kapıları kapandı , umudun kapısı açıltıardına kadar senin gülüşünle . Elvedâ yâ vuslat , elvedâ. Şimdi gidiyorsun, elvedâ. Sen ki , peşine düştüğüm hayallerim misali gözlerimin önünden , dörtnala geçiyorsun. bırakma bizi burada, al yüreğine . Bırakma ne olur. Bırakma yüreğimi yalnız başına. Tekrar gelmeyi düşlerime vaad et, çöllerime yağmayı vaad et .

gönülden sevmeyi, senin kapına kul olup, eşiğine yüz sürmeyi seni dilemeği geceden, bir borç biliyorum çocukluk günlerimden arta kalan oyunlarımla sana sunmayı hayatımı .cocukluk günlerimden kalma hiç eskimeyen bir tebessüm sen dudaklarımda .. Güzelliğini hiç yitirmeyen ve hayallerimile gereçeğim arasında düşlerimi bağlayan bir köprüsün sen.

Duâ ve niyazdan başka bir şey yok yüreğimde . Ümidim o ki, duâlarımıza cevap gelecek, önümüzdeki perdeler kalkacak İnşallah. Zerre de olsa kalbimizde taşıdığımız bir aşkımızın gücüyle kavuşur bir gün sana acılan kollarım gülüşlerine . Bu sensiz gecede dileğim hata ve kusurlarıma rağmen ulaştırmaktır düşlerinden yüreğine .

Sadece bir gece değil, topyekûn bir hayat istiyorum senle yürek yüreğe . uzaklığımızın ayrı olmamızın beratınıistiyorum Rabbimizden.. Şahit ol ki ey gece , gönlümdeki yarın sevgisine ...

.sana olan Aşkım ,bana olan sevgin ile özgür kıldın yüreklerimizi.. Boynum büktük, ellerim ve yüreğim açtık, seni istiyorum, , aşk ve şevk dolu bir gönülle. Seni bekliyorum med cezirli bir denizde gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder