hürriyet

27 Nisan 2012 Cuma

Sensizliğe prangalar vurdum


Sensizliğe  prangalar vurdum

Ayrılık  uğramasın diye solgun yüreğime

Sustum bir cümle boyu  bakarken gözlerine

Firar ettim gülüşlerine

Islanır  gözlerinde denizlerim
hüzün mesken tutar tebessümlerimi

Gözlerime çizilir  gülüşün
Bu kaçıncı kavuşma sevgili
yüreğim yüreğine sürgün.

her gece  yıldızlardan inen  düşlerine inen yağmacı olsam

Yatağında Yurdundan kaçan  mülteci olsam

Yüreğininde vaad edilen yırdy bulsam

Omzunda  sana bakan melek olsam

Tüm sevapları sana yazsam

Sevgili

Aşkın yollarına yasaklar koymuşlar
özlemimi tecrite atmışlar

Bedenimi  yerden yerden vurmuşlar

Şiirlerim senden uzağa düşünce sevgil

Denizin  dibine oturdum dün gece
seni sordu her dalga da 
haber saldım  rüzgarlarla
güneşi görmeyi hayal ederken teslim oldum karanlığa

Baslayinca  bir düş  gözlerimde
Seni aradim yasaklanmış şiirlerimde
seyir defterime serseri yazılırken
adını yazdım son nefesde aşkın künyesine

Her aşkın yolu kavuşmadan geçer

kavuşmaya pusu kurmus ayrılık

özlem çalıyorken hicaz makamında ıslık

yüreğimi yüreğine yaslıyorum
ellerime verdiğin ellerine  aşkı yazıyorum

gözlerine bakarak avazım çıktığı kadar

mırıldanıyorummm

seniii seviyorummmmmmmmmmmmmmm

gül yüreklimmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder