hürriyet

18 Nisan 2012 Çarşamba

Sesini Ört Üzerime Yoksa Üşür Cümlelerim

Sesini Ört Üzerime Yoksa Üşür Cümlelerim

Hüzünbaz sitemler çöktü yine  yüreğimin kuytularına
Her yer sis
hasretin  kör bir kuyu yusufun atıldığı .
dipdeyim sabrım götürür mü beni gönlünün sultanlığına
tut ellerimden çek ben yüreğine
gözlerini ört kuyularıma . üşür yaralarım
ağla efsunkar bakışlı denizlerim

Ağlada  gözyaşlarını yaralarıma basayım .
gönder bana yüreğini

Gönderki yüreğini ,üşüyen yüreğimi yüreğinle sarayım.
meydan savasında kan kaybediyor
mürekkebim
denizlerim yaslı ağlamaklı
bir çığın altında kalırcasına üşüyorum.
 özleminin arifesinde

Gül yaprakları yola gül yüreğinden  İçimdeki zemheriye .ve gecelerimi ört  uykularınla.
düşlerinde düşlerimi düşlemeye devam et

Ey düşsüzlüğümün soguk yüzü
kanat bir martının kanatında hasretini
bulutlar ağlasın yaslı denizlerime
ve ben sana kulaç atacağım yazlığımın,

Sensiz yaslı denizlerinde yorgun düşene kadar düşlerine .
sesinin yokluğunda adının anlamına sığındım.
Her umdumu yüreğine sakladım.
Her düş bir umut
Sen bana yelken açtıkça  ben hasretini kokuluyor olacagım rüzgarlarda.
 uzat yüreğini aşalım hırcın denizleri .
ben umutlarımı astıkca seren direğine
sen gelmeye devam edeceksin düşlerinde ,
kalemin seni yazdıkça satır aralarına zamanın  ,
sen cümlelerinde yaşamaya devam edeceksin ,
ve yakacaksın sana çıkmayan denizleri
gül yüreklim
özlemin yüreğimde kaç kavuşma eder ?
Yokluğun kaç ölümü bırakır başucuma ?
nefesinin  sıcaklığına yüreğimin buz tarafını yatırdım
bu yürek senin nefesinde yanmak dan vaz geçer mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder