hürriyet

28 Nisan 2012 Cumartesi

sevgi baktığın her yerdedir ,,oysa aşk sadece yüreğindedir


sevgi  baktığın her yerdedir ,,oysa aşk sadece yüreğindedir

Bazen bir ağustos böceği olmak istiyorum  12 yıl bir larvada bekleyip  , güneşle tanışır tanışmaz  seni aramaya koyulmak seni ararken

12 yıl  boyunca  bestelediğim en güzel aşk şarkısını kalbinin ritminde söyleyip bir aylık ömrümü senin kollarında yaşamak için 

Dudaklarından kalbimin beyaz atlı prensine  kırmızı elmalar ver kalbini dinlerken  dalayıp sonsuz bir uykuya

Kulağını  göğüsümün sol yanına daya ve duyğun seste uçur gül yüreğindeki mavi kelebekleri

Aşkım  göğüs kafesimde  tutsak  ,hasretinle kozasını örüyorum

Ruhum ayrıldığında bu dünyadan aşkım  yüreğinde uçurduğun mavi kelebeklerle diye göz yaşlarında sakladığın denizlede  açan  kızıl gülere konsun diye

Bakışlarımdan  fırlattığım yıldıları say mehtabın altında

 denizi düşlerken ben mecnunla dertleşirken 

geceyi en iyi ben tanırım bilirsin

senin uyuduğun saatlerde seni düşürken az yürümedim karanlığın içinde

her adımda yüreğimden gözlerime  aşk damlarken



duyduma göre  gül yüreğindeki tebessümü kaybetmişsin

kim söyledi diye sorma

bilirsin ben seninle ilgli  herşeyi görür duyarım

yüreğinde öten ağustos böceklerinide pervane sanıp ateşe atmışsın

biliyorum  ihtiyar bir balıkçı kadar yorgunsun akşam ezanı okunurken

hadi kapat gözlerini ve merhaba de kozasından çıkan bir kelebek  gibi 

gözlerini açınca  aşka

gül yüreğinle gül dünyaya  gül yüreklim

aşkın sonsuzluğunu yaşa 

ben kızıldenizde secde ederken

ve bulduğun aşkı yüreğine  kilitle 

aşk paylaşılmaz  sevginin akisine

aşk bir yüreğe aittir  sevgi evrensel

sevgi paylaştıkça büyür aşk sakladıkça değerlenir

sevgi  baktığın her yerdedir

oysa aşk sadece yüreğindedir

rotamı kaybetdiğim denizlerde gel bul beni

                                              ısıt  yüreğinki aşkla üşüyen ellerimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder