hürriyet

22 Nisan 2012 Pazar

zemheride hayalini yorgan yapıp örtüyorum üşüyen ruhumun ÜSTÜNE


zemheride  hayalini yorgan yapıp örtüyorum üşüyen ruhumun ÜSTÜNE



Uykusuzluk sürdüm bu akşam yine  gecenin üzerine , sevdanın adıyla bakarım doğsun diye güneşe  
kardelenler gibi sonum olsa da güneş , aydınlık da bakmak istiyorum yüreğine
med cezirli bir gecedeyim  bir varsın bir yok , varlığın kainat ta bedel yokluğun ölümden beter
 gül yüreklim  dönemlim artık yönümüzü mutluluğa aşkımızın üstüne sürdüğümüz  bu kadar acı hüzün yeter …

umudun sonsuz okyanuslarına  küreği kırık bir sandalla açılıp, senli düşlerin bağdaş kurum beklediği aşkın batık gemisini arıyorum . funda edilmiş yüreğim sanki her an daha da  batıyorum . sana ger dalışımda aşkınla vurgun yiyorum . Her sonbahar  düşüyor düşlerim umutlarımdan  yaprak yaprak,  ve her bahar sürgün yiyorum arıdan baldan kırdan karadan uzak düş denizlerinin ufkuna. Herkes aşık olup aşkı yaşarken ben aşkını arıyorum aşk mevsiminde  

Şiirler biriktiriyordum sana okumak için yüreğimin iç cebinde  .. yüreğimi açtım bekliyorum gelmeni sakladığım sevdaya dair  yaşanacak ne varsa yaşamak için senle  ,hep seni bekledim bekleyeceğim de hep seni aradım arayacağımda .haritam yırtık pusulam bozuk rotam kayıp olsa da  bilinmeyen denizlerde bilinmeyen limanlarda gül yüreklim   Sana çıkıyor oysa yüreğimden geçen tüm rotalar .peki neden halen yitiksin düşlerimden ötedesin . ben sana koşarken sen düşlerimde kayboluyorsun .
Hep aynı rotada yol alıyorum bilinmeyen bir okyanus da , lodosa tutulmuş bir kayık gibi yalpalıyor yüreğim iskele , sancak kaybolmuşluğum , derbederliğim  senin son bulur ancak .kader mahkumları  gibi aylılığın kaplarının hiç açılmamak üzere kapanmasını bekliyorum .


.zemheride  hayalini yorgan yapıp örtüyorum üşüyen ruhumun üstüne ve uykuya hasret gözlerim senin düşüne dalıyor senli hülyalarda.

Mecburi istikametti sana uzanıyor ellerim .  muammalı yarınların sevda yüklü yollarına   yüreğinden devşirdiğim bahar çiçeklerini  ekiyorum .içinde sadece senin ve benim olduğum bir dünya kurmak için .ama yüreklerimizde tüm yaraları yamayalım yarına kanayan yaralarla varmayalım . . kınında dursun söylenmemiş  tüm kötü  köreltelim dilimizi akmasın sevdamıza akmasın zehri.
düşler biriktiriyordum uykusuz gecelerimde sana. Özlem yangınlarının  en parlak alevlerinden gecelerine yoluyorum . Yokluğumda seni ısıtması için soğuk kış gecelerinde . , hayallerini  serpiyorum   sana hasret yatağıma biçare dil sürçmelerimle sana şiirler okuyorum . ve ellerimi sema ya kaldırıp seninle ölmek için dua ediyorum

Her sabah yeni SANA DOĞUYOR GÜNEŞ . Her sabah aşkındır yüzümü yıkadığım  . umutlarımdır  okyanusun kokusuna karışan. Yüreğim temiz aşkım saf seni içiyorum   pınardan .
 sabah söylenecek tüm sözleri kaldırıyorum  lügatımdan  sana hoşça kal dememek için . virgüller koyuyorum senli cümlelerimin sonuna seni anlatmayı bitirmemek için . bana gelmeni istiyorum dünlerden öte yarınlardan ziyade .seninle kapamak istiyorum gözlerimi her gece gözlerinde doğan güneşe .
Seni yazdıkça, yüreğimdeki aşkını anlatmaya çalıştıkça daha bir büyüyor aşkın yüreğimde .dünyanın farklı uçlarında olsak da hep senin kokun sinmiş odama  . hayalinin gözlerini asıyorum odamın sen yanına . sana yazdığım tüm şiirleri silip yenilerini yazıyorum . yaşanan tüm ayrılıklara imkansızlıklara   rağmen İnadına seviyorum  seni gül yüreklim


yine sensizliğe uyanıyor doğan güneşim  . kalemim  ölüm sessizliğine bürünüyor , dudaklarım süt liman içimde sensizliğin fırtınası koparken .kulağım çalan müziğe takılıyor feryada gücüm yok feryatsız duy beni  diyor  Orhan baba

 bende diyorum sözlerim tükendi yazmadan oku beni , yazmadan oku beni gül yüreklim   . sensizlik kemirmeye başladı yine yüreğimi durmadan  bir bıçak saplanıyor sanki  sineme  adını  söyledikçe hasretin dilimi parçalıyor sanki  bekleyişlerimiz bitsin artık SONU GELMEDİMİ BU HASRETİN 

gülüşü duydum anda her şey tam oluyor eksik  hiçbir şeyim kalmıyor şu yalan dünyada . Denizlerim kurusa da yağmurlarım yağmasa da ormanlarım çöle dönse de  gülüşün okşarken ruhumun elini    hiçbir şeyi umursamıyorum yüreğimde ..senin yokluğunda kabarıyor denizlerim  artıyor gel gitlerim   öfkem dinmeyen kasırgaya dönüyor üçe ayrılıyorum sanki  ruhum bir yana yüreğim  bir yana bedenim bir kıyıya savruluyor yokluğunun kasırgasında . Hiçbir şey avutmuyor beni , yokluğunda.

gül yüreklim biliyorum ki , yüreklerimiz yüreklerimizde  var oldukça, ruhlarımız kabul olan duaların yanında semada sarmaş dolaş  oldukça   şu yalan dünyanın kahrına  gülümseyerek tutup düşlerimizin elinden , geri dönülmesi  olmayan hayat yolunda asla geriye bakmadan  yürüye bilirsek hayat ırmağının kenarında akıntısına kapılmadan. Ve bir birimizin gözlerinden baka bilirsek dünyaya ayrı olsa da bedenlerimiz yan yana oluruz iki farklı uçta  ve cenneti yaşarız gönüllerimizde şu fani dünyada seni seviyorum gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder