hürriyet

30 Mayıs 2012 Çarşamba

aşkın yüreğime bahşedilmiş en büyük armağandır


aşkın yüreğime bahşedilmiş en büyük armağandır

Bu kaçıncı  aşık oluşum yeniden her sabah gündoğumunda

Dilimi yakan adını zikrediyorum sukunluğumda
uyuyan denizlerimi uyandırıyorum

Senden bahsetmek için

Yağmur damlası dokunuşlarla.
Sonra da yokluğunun tüm harflerinin
yüreğime dolan özlemini boşaltıyorum  kelimelerle

kalemimin tetiğini düşürüp tekrar susuyorum

özlemin cümlerleri doldursun diye şarjörünü



ey içimde özledikçe büyüyen sevgili

aşkın yüreğime bahşedilmiş en büyük armağandır Hakk’ tan

ve sen sevgili senin yüreğine bahşettiğim yüreğimi kabul eyle

dudaklarıma sesnini sürerken

varlığıan bir adım uzakta iken

yokluğun içimde büyüyor

sevgili..
ey gülüşüyle baharları yüreğime getiren

çocukluğumun ne mutlu hatırrasını gölgede bırakan kadın

sür yüreğinin  yılkı atlarını dolu dizgin yüreğimin bozkırlarına

öyle bir sür ki

Cengizhan ile nökerleri gıbta ile baksın bozkırlardaki hükümdarlığına



Ey içimde büyüyen AŞK

damla olup dökül sevgilinin gözlerine
Ey sevgili aşkın döküldüğü gözlerini yasla

yüreğimin denizlerine

gözlerin denizlerime tekabul ederken

susklunğunun kapılarını aç

kelimelerini terbiye edip düşür dudağından benli cümleleri

nefesinin sıcaklığını hissdecek kadar uzağım yüreğinden

nefesinle  ak içime  doldur yüreğimin sensiz yanlarını

özlemlerimin katili ol yalın ayak  toparağa basarken yağmurun altında

yokluğun daha kaç düşümün katili olacak gül yüreklim
Kollarını sıvamış beklerken  yüreğin ,
ve yüreğinde itihar etmeye niyetlenmişken yüreğim





dudaklarımı suskunluğunla kilitleyip

çekiyorum kalemimin ipini

gözlerine bakarak hasretini demlerken

gözlerinde demlediğim hasretini yudumluyorum boynuma sensizlik sarılmışken 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder