hürriyet

18 Mayıs 2012 Cuma


BEN SANA SADECE  DENİZİM DİYORUM



Sana özlediğimi söylüyorum.En güzel çocukluk anımı özler gibi.. bekliyorum özlemini ,annenin askerdeki oğlunun dönüşü bekler gibi .kış günü saçaklardan  sarkan buzlar gibi kirpiklerimden sarkıyor özleminin üşüyor yüreğim . Tut  üşüyen yüreğimden çocukken hastalandığımda anemin elimden tuttuğu gibi . üşüyor yüreğim ılık nefesinle erit kirpiğimden sarkan özlem buzullarını.



sende beni özlüyor musun ? seni özlediğim gibi
..



Sana limanım  diyorum . bende Ucuz bucaksız denizlerde pusulası olmayan bir gemi .  hangi yön sana  götürür  beni .med cezirler arasında gidip geliyorum .bazen pruvada bir rüzgarın esintilerinde buluyorum kokunu .sana esmek istiyorum rüzgarlarla  bende, denize her baktığında yüzüne değmek saçlarınla dans etmek için
.

Sende  gelmek istiyor musun ? benim gelmek istediğim gibi ?

Sana denizim diyorum.bilirsin denizi ne çok sevdiğimi .  nasıl bir adayı kuşatıp sarmalıyorsa deniz , gözlerinde öğle kuşattı beni yüreğim sevdana tutsak bir ada sanki .kaybolmak istiyorum sevdanın denizinde denizim ,batan bir güneş gibi ve bakarken sevdanın sularında  gözlerinin  denizini  yüreğimin yangıyla alev renginde bir kızıllığa boyamak istiyorum.

Sende kaybolmak istiyor musun ? sevdamın denizinde ,benim sende kaybolmak istediğim gibi
Sana sus(U)yorum .yüreğimin derinlerine inmen için göz pınarlarından akan bengisu ile .
o gözlerinden akan  bengi su değimlidir ? ölümlü bedenimde ölümsüz aşkı veren yüreğime .
sana sus(U)yorum .sessizliğimden anla diye ruhumun feryadını . nasıl bir sus(A)maktır bu gözlerimi mi kapayım dudağımı mı  ruhum mu kapayım yüreğimi mi . sen söyle suskunluğum sen söyle susuzluğum .
sana sus(U)yorum .sende sus(U)yor musun  bana ?
aşığım demiyorum sana  aşık olmak ,aşığım demek  yetmez yüreğimdeki seni tarif etmeye ;

Aşığım seni seviyorum demek denizde bir damla sana olan hislerimin yanında.

Ben bir deniciyim ve …..

BEN SANA SADECE  DENİZİM DİYORUM .
SEN BANA NE DİYORSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder