hürriyet

4 Mayıs 2012 Cuma

Beni De Çağır


Beni De Çağır

teninin kokusunu sür özlemine


Özlemini süreyim gözlerime sen diyee
girersen düşlerime öperek uyandır beni yüreğimden


Seni görmem için benide çağır düşlerime
gözlerinden bengi su inerse  yüreğine gözyaşı olup
benide çağır aşkın sonsuzluğunu  içmek için  gözlerinden .

iki umman  kavuşur gözlerimin kıyısında


Dokunur ama karışmazlar birbirlerine

Hüzün düşer düşüncelerime

Yüreğime  dalar ufkun ötesine

Uykusuzluğa gönüllü nöbet tutarım

Yoldaş gecelerle

Yüreğim uyanır bin yıllık uykusundan


hesap sorarsan  hani olurda bensizlikten
beni de çağır
senizliğe düşman iken


 gelmeden gelmiştin düşlerime ,
seni görmeden görmüştü gözlerim
sen beni ben seni bilmezken sevmişti yüreğim
hiçbir şey bilinmezken sonsuz evrende
bir tek sen aşikardın benim benim yüreğimde


çözersen bu gizemin sırrını benide çağır 

bensizlikten sıkılıp



açarsan ellerini semaya kavuşmak için  MEVLAM MEVLAM diyerek

dualarının  kabul olduğunda  yanına beni de çağır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder