hürriyet

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Sensizliğe sitemimdir kalemimden dökülen sözcükler


SENSİZLİKTEYİMŞİMDİ, sensizliğin nersindedeyim Umutlarım delik deşik edilmiş…
Aşkınla yanarım, özlemimle üşürüm ayrılık şiirleri yazarım .Her sana yazışımda farklı ağlar yüreğim kağııdn üzerine .
Ben senim …benim ve senin yüreğinin sesiyim.

Sonu gelmez gecelerde şiirlerimi yakarım bir ucdan bir uca .Yakarım ve yanarım.Ama hep sensizliğe yazarım .
yüreğimi sevgiliye götürecek rüzgarlar ararım.senin bu yaralı halinden bir ben anlarım gül yüreklim .senin nefesinle yaşarım hayalerinle var olurum .

Denizlerde bir damlayım , yüreğinde bir özlemim , ben yine sensizliğe yazarım .gözler ağlamazsa sulanır mı gönül toprağı Aşkın umutları yeşerir mi? Umutlarını yitirim çöle dönmüş yürekleri gözyaşı ile sulamak gerek.
Ağlamak yüreğin gusletmesi . Sahte sevgilerle yalan sözlerle kirlenen yüreğini tevbe etmesi temizlenmesidir .

Sensizliğe sitemimdir kalemimden dökülen sözcükler , …
Ben yine sensizim . Delik deşik şimdi umutlarım. Gül yüreklim karanlık gecelerime hasretini yakarım .
Duymazsın beni, vuslat uzaktır bize,. Hep uzaklara bakar gözlerim, yanar yüreğim seni özlerim. Yüreğimi sana götürecek yaralı bir martı beklerim fırtanın gölgesinde .

Dertleşirim denizle o anlattıkça ben seni çizerim yüreğime . Herkesle konuşmam, bilirsin beni . Her yürek anlayamaz bende ki seni. Her yürek bulutları çağırmaz. Her aşık sevda denizinde aylıklara dalamaz. Su ateşi söndürür derler ya . Marifet aynı yürekte suyla ateşi birlikte taşıyabilmektir. Akıl erdiremez buna aşkıbilmeyen yürek . Aklı erenlere ise mecnun denir
ılık nefesine tutundum gül yüreklim . Önce bas bağrına yüreğimi , sonra nefesini götür dudaklarıma .. Nefesinle titretti yüreğimin denizlerini .. gözlerinle yırt gecelerimi yaralarımı , kanat.. yine seni sensiz yaşama yine sensizliği yazma vakti geldi .dökülmeye başlayınca kalemimden kelimeler , yanacak yüreğimde ki tüm buz kaplı denizler

Sus gül yüreklim yüreğini dinleme zamanı şimdi .özleminle yandı vuslat . duy beni yüreğinde sessizliğim de duy beni her kalp atışında . herkes kendi özlemince yanar . sevdalara ayrılık düşmeye görsün . aşkınla yandım bu gece yine kanatlı yüreğim sema ya , dualarla sonsuzluğa uzandı.


ben susmalıyım sensizlikte .yüreğim haykırmalı sana . Ben sana AŞIĞIM diye . bir katreyim ummanlarda .. bir toz zerresiyim rüzgarlarda sana uzak bir hayalim düşlerinde,. Sus gül yüreklim konuşma bırak da yüreğin konuşsun yüreğimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder