hürriyet

25 Mayıs 2012 Cuma

Uykularından uyanıp Kayıp düşlerimi ara







Biraz hayaldi ..
Biraz da sendi.

Gözlerimi kapayınca gördüklerim
dört yanı özleminde çevrili ıssız bir ada sanki yüreğim

Sessizliğin resmini çiziyorum şiirlerimde

Uyakların birbirleri ile olan dansında

Ve yüreğimden  dilime senli cümlelerden bir köprü kurarım
Yüreğimin ıslak yakamozlarında bir deniz kızı saçlarını örerken


Biraz  hayaldi.
biraz da sendi

Gözkapaklarımın  bir kırpmalık uzaklığına bıraktığım

Gözlerimi denize vururken

Sensizliğin yollarına yolluyorum umutlarımı

Uykularından uyanıp

Kayıp düşlerimi ara

Bakışlarımın gözlerine düştüğü yerde



Biraz  hayaldi.
biraz da sendi

Soludukça nefes diye içime çektiğim

Yanlızlığın karanlık perdelerini çekiyorum

Yüreğinin sahnesinde

 yüreğim  üzerine biçilen rolü oyanayabilsin diye

aşkına yataklık eder  gecelerim
özlemin koynumda yatarken
iç kulağımı tiretir hüzünbaz bir denizin sesi
sensizliğin bam teline dokunurken kalemim


Biraz  hayaldi.
biraz da sendi

Dilime lal kelimeri sürüp

Deniz kızından dinlediğim aşk hiyakesinin başrol oyuncusu

Sensizliği yazarken daha çok büyüyorsun içimde
bir şafak vakti ansızın gelip

Öpmek istiyorum dudaklarından

Yüreğinde damıttığın aşk şarabını içmek için kana kana



Biraz  hayaldi.
biraz da sendi

Vav halimden soyunup elif halimde halimde bulduğum

Gözlerindeki ıslak yakamozların İN'İTAFından

Bi vaveyla yükselir sessizliğimin üstüne

Sensizken soyunuyorum benliğimi

Sensizliği daha rahat giyinmek için üstüme
kelimelerin  sığlına sığınıyorum

Yüreğimde bordo denizler kabarırken

Uyandır benliğini

Yüreğime yaptığın seyahatlarda Uyanamadım yine.
ve ört  gzö kapaklarını uykularmın üstüne

Nedendir bilmiyorum ama aklıma Namık Kemal’İn vaveyla şiiri geliyor

Ve onunla bitirmek istiyorum sana seslenişimi bugün gül yüreklim

Giriyor göz yumunca rü'yama
Benziyor aynı, kendi hülyama
Bu tasavvur dokundu sevdama
Ah böyle gezer mi hiç canan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder