hürriyet

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Yüreğimin sensiz yanını kapatıp varlığına uzanıyorum

yine sensizliğe mahkum bir gecenin içinden yolluyorum kalemimden damlayan bu senli cümleleri . hayalini tuz yapıp basıyorum kanayan umudumun üstene yüreğine bırakıyorum tüm senleri .. Gecenin karanlığını yaran bir kayan yıldız gibi akıyorsun kalemimden satırlarıma .. yüreğinden bentleri yıkıp senden bana doğru akan bir selim . yıldızlar topluyorum gözlerinden karanlık gecelerime Ve annelerin yüreğinde bir yudum sevgi ödünç alıyorum sana sevgileirn en safını sunabilmek için ..

gecenin karanlığa inat güneşin gözlerinden öptüğü zamanlarda hayal ediyorum seni. Yüreğimin sensiz yanını kapatıp varlığına uzanıyorum. Gül yüreğinin kokularının yüreğime karıştığı denizlerde, geziniyorum..Yitik kelimelerimi yıldızlara mandalsız asıp gülüşlerinde kurutuyorum acılarımı.. yoldaşım martılarla seni arıyorum dalgaları aşarak. Aşıyorum dalgaları, yakıyorum tüm ıslak denizleri gözlerinde .. Yüreğimden usulca ayrılıp yüreğine gelmeyi istiyorum..hayaline dalıp gözlerinde kaybolmak istiyorum. Ve sabaha kadar yüreğimi yüreğine yaslayıp sevdanın ateşinde hasrteni demlemek istiyorum. Senin düşlerinden kanatlanan sevda duasında düşlerimi bulmalıyım sana ait olan . sevdamıza dair cümleler kurmalıyım sensiz hayallerin başına .. Biten her düşünün ardına düşlerimi ekleyip hayallerine yolmalıyım senin için atan kalbimi bir aşk mektubunun satır aralarında .. Sessizliği giyinmiş bedenimle seni umut ediyorum . gözlerimi yaslanıp gözlerine yanan denizlerimi izlemeliyim ayışığında kirpiklerinde .. Üşüyen umutlarını calıp düşlerinden ekmeliyimyeni umutlar düş tarlarına .. Seni gördüğümde yüreğim durmalı zamanın kollarında .. nefesinde ısıtmalıyım üşümüş gecelerimi . sonsuzluğu yüreğinde sonlandırıp sonsuzluğu içmeliyim göz pınarlarından . yüreğimi yüreğine yaslayıp ruhunun saçlarına dokunmalıyım. Dokunduğumda titremeli sesim, içimde sebebini bile bilmediği yangınlar başlamalı.. Sönecekse senin ıslak gözlerinde sönmeli özlem yangınlarım …duracakca kalbim , senin ellerinde durmalı…Senin yokluğunda kasırgalarla dans etmeli senli hayallerim . Güneşi avuçlarına bırakıp gözlerinde yakmalıyım buz denizlerini .. Seninle başlayan her sensizliğe umudun yanan yanlarını yapıştırmalıyım.

Yüreğimi yüreğine yaslayıp gözlerinde kusuyorum sensizliği suskun gecelerde.. yüreğimi kapatıp karanlığa , gözlerinin şavkında seni soluyorum. Seni düşlüyorum yetim denizcilerin umut dolu yüreklerinde ..yüreğimin çorak yanlarında seni düşlüyorum yanan düşlerimi yağmur bulutlarına yolluyorum yana yana sana aksın yanarken kanasın diye . canımı avuçlarına bırakıp yüreğime yüreğine dokunmayı istiyorum. Rüzgar olup saçların kokmayı. İstiyorum Sensizliğin suskun denizlerinde.. Ne zaman sesini duysam martı çığlıklarında tüm kuzey denizlerimyanıyor nefesimde . Ne zaman düşlerim, kanatlansa semaya seni arıyor dualarım ..Dalıp dalıp senin yüreğinde vurgun yiyor saklı cümlelerim .. kalemimi senin yüreğinde öldürüp yine senin dualarınla kanatlanıyorum miraçça . …yüreğimle yüreğine dokunup sensizlikte ölmeyi istiyorum.. Senin bir damla göz yaşında yıkanmalı tüm düşlerim.. ….

seni her andığımda deniz kızları sevişmeli düşlerinde . Her beni andığında umutlar boyun bükmeli yüreğine. Yüreğinde denizler isyan edip dalgalar yağdırsa gözlerinden , setler kurmalıyım düşlerimden göz kapaklarına . engel olamasam da Ferhat gibi ölmek isterim göz yaşlarına kapılıp ..sen yüreğimde var olmalısın . Kıyamasam da seni uyandırmaya düşlerine dokunup ; her yürek atışımda sevdana dokunuyorum sensiz düşlerde .., her yürek atışımda sevdana tutunuyor ve yüreğine gülümsüyorum gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder