hürriyet

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yüreğinin götürdüğü yere kadar gider bu sevda

Sen bu satırları okurken ben çok uzaklarda olmayacağım...
aramızdaki klometrelerce mesafeye rağmen uzaklarda olmaycağım

Gözlerini kapayıp elini sol yanına koy bak ordayım işte sana bir yürek atımı uzaklıkda
Hadi kapat gözlerini
Korkma uzagım diye sana senden daha yakınım sevgili
Şu anda nerdesin, ne yapmaktasın;
Caddede yürüyormusun yoksa bir parka cocuklara mıbakıyorsun oynayan
Bildiğim yerlerde misin yoksa hiç görmediğim bir evin penceresinde mi,
sevdiğininin özlemi sardımı yüreğini ben gibi ,

seni Düşünüpte yazamadığım yazıpta yollayamadığım mektupları saklıyorum yüreğimin dehlizlerinde

Ya sen aşkım ya sen , sen ne haledesin
Kafanda hep aynı cümle biliyorum ne olacak sonumuz nereye varacak bu sevda?

Cevabı basit bi okadarda karmaşık ama şunu bil
Yüreğinin götürdüğü yere kadar gider bu sevda

En çok kimi sevdin , en çok neyi bekledin?
bakarken bile kimi en çok özledin ?

Şimdi düşlediklerimin neresindesin...
ya ben yüreğinin neresindeyim


Bizi buluşturan neydi
İşte bütün bunları bütün bunları yazıyorum.
sen yokken seni sana yazıyorum

Seni sevdimi unutma diye
Uzaklarda olsak da senin sevginle atan bir yüreğin varlığını bil diye
,
Büyürken aşkımız yüreklerimizde
öle uzaklardayım sanma

Hadi kapat gözlerini koy elini sol yanına
Bak bir kalp atımı kadar uzagındayım
Hadi kapat gözlerini bak yüreğindeyim ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder