hürriyet

21 Haziran 2012 Perşembe

Aşk Yanlız Bir Bekleyiştir



 Fırtınalı bir denizin kızıl gün doğumlarında okşuyorum yokluğunun bakışlarını
yüreğimin iç cebinde özlemine dair kelimelerim  var söylenmemiş,
rüzgâr, hasretinin koksunu getiriyor yokluğun iniyor yazlızmın üstüne
sanki  mevsimlerden Zemherideyim  , sensizliğin  yorganını çek üzerime  sesszice
Bu gece kayan bir yıldız yakaladım .üzerinde özlemin yazan ., avuçlarımı yaktı  özlemin , deli denizlerimin  en soğuk  yanına daldırdım yanan ellerimi. Bir deniz kızı, söndürdü ellerimde yanan özleminin yangınını  ,ve yüreğimde ki yokluğundaki varlığının üzerine serptim özleminin küllerini..

fırtınalı denizlerimde gül yüreğinin sureti belirir yokluğuna aşılmış gözlerinmde .hayalin  Vuruyor özlemleminde can çekişen  yüreğimin sol yanına

kavuşmanın yüzüsuyu hürmetine içiyorum sensizlik denen zehri . Yanlızğı  sensizliğe  meze yapmış halleşirken deli denizlerimle gecenin gölgesinde
sevdanın buğusunda hasret olur demlediğim yüreğimin közlerinde . yaralı bir kuş konar gözlerimin pervazlarına karanlık geceden ayrılır et kemikten i tuz denizden aşkınin şiiri dilimin ahuşuna düşer dokuşunla kaynayan yüreğim , yokluğunun sarılmasında kanar.
tenime her değişi teninin bultların öpmesidir toprağı yağmurun dudaklarıyla.perçemine göz sürerken bakışlarım öldür beni en sen olduğum anda yak . yüreğinde savur küllerimi ganzjın üzerine bahtımın karanalığında gizlenen gecenin en yıldızsız halinde ,her zerremde yeniden sen olayım  , gündoğumlarının sancılı bakışlarında gecye.

Bekleyişlerimin kıyılarına vurur senizliğe yoladığım mektuplarım ve yararım Musa misali yüreğimdeki bahr -i ahmer leri döndükçe yüreğimin dağ başı teferrüdü.
kirlenmiş bakışlarımı temizler , yüreğinin bahr -i siyâhı ve müjganından tahassür süzülür yüreğimin  müzlim âbârlarına .

Sana yazdığım mektupları  asıyorum kalemimden kurulmuş darağaçlarına .memati ile  raks eden ruhumu izlerken bedenim, hayalinin işgal ettiği gecelerimde. Yüreğime farklı iklimler yağıyor  , âb -ı bâderenginde oluşan alâim-i semâ geznirken  çocukken yağtığım kuyruksuz uçurtmalarım .


tükenince sessizliğim azar tüm deli denizlerim yüreğimin nehirlerine akar tüm  kavuşmalarım rotarlı bekleyişlerin ertesinde ,uzat uykulanın ellerini  kat beni düşlerine en korkusuzca kavuştumuz yerdir düşlerin hadi düşlerine götür beni ÇÜNKÜ Bahrlarım binemek , leyâlîm necmsiz  fakdinde gül yüreklim (verda fuadım
, ‘AŞK YANLIZ BİR BEKLEYİŞTİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder